| کد خبر: 140010 |

آمادگی کشتیرانی والفجر برای خدمات دهی در خط بوشهر-خارگ

مدیرعامل شرکت کشتیرانی والفجر با تبیین عملکرد این شرکت در بوشهر گفت : آماده خدمات دهی به خط بوشهر-خارگ هستیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت کشتیرانی والفجر در دیدار بااستاندار بوشهر، گفت:یکی از مشکلات این شرکت عدم تطبیق هزینه و درآمد از محل اجاره شناور به پایانه های نفتی است و همچنین هزینه های شهرداری و بندری نیز بالاست و ما به توجه به انتظار سهامداران خود مجبوریم هزینه ها را پوشش دهیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کاپیتان مجید سجده ادامه داد: البته ما اساس خود را بر ارائه خدمات قرار داده ایم، اما از نظر اقتصادی مسیر خارگ سودده نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مسیر بوشهر به خارگ به سبب مسافت وارد آبهای آزاد می شود، افزود: بر همین اساس جز شرکت والفجر هیچ شرکت دیگری امکانات سرویس دهی در این خط را ندارند.

مدیرعامل کشتیرانی والفجر ادامه داد: با توجه به مسیر ۴۸ مایلی بوشهر تا خارگ، قیمت بلیت شرکت کشتیرانی والفجر نسبت به الباقی مسیرهای دریایی بسیار پایین است.

آماده ایجاد حمل‌ونقل دریایی به قطر هستیم

در ادامه مدیرعامل شرکت حمل کانتینری کشتیرانی نیز در پاسخ به سوال استاندار مبنی براستفاده از بحران قطر برای کسب این بازار گفت: با توجه به امکانات بندر حمد در قطر به شرط تامین بار آمادگی ایجاد ظرفیت مناسب برای حمل و نقل  دریایی با کانتینرهای یخچال دار را نیز داریم.

کاپیتان حمزه کشاورز بازاریابی دیگر کشور ها برای حمل از طریق شناورهای ایرانی را مناسب دانست و افزود: برای توسعه تجارت ایران با قطر نیازمند نگاه ویژه تجار برای تامین بار با شرایط مناسب هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.