| کد خبر: 136321 |

رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و متورسیکلت در گفت‌وگو با تین‌نیوز اعلام کرد

◄ آغاز بررسی‌ها برای تولید موتورسیکلت انژکتوری در کشور

بازار دوچرخه و موتورسیکلت چند سالی است که به رکود عجیبی گرفتار شده و ظاهرا خلاصی از آن غیر ممکن به نظر می‌رسد، واردات این دو محصول از یک سو و تبلیغات گسترده به منظور عدم استفاده از موتورسیکلت‌های کاربراتوری و دوچرخه‌های ناایمن از سوی دیگر، این صنعت را در کشور رو به نابودی نسبی سوق داد.

تین نیوز

بازار دوچرخه و موتورسیکلت چند سالی است که به رکود عجیبی گرفتار شده و ظاهرا خلاصی  از آن غیر ممکن به نظر می‌رسد، واردات این دو محصول از یک سو و تبلیغات گسترده به منظور عدم استفاده از موتورسیکلت‌های کاربراتوری و دوچرخه‌های ناایمن از سوی دیگر، این صنعت را در کشور رو به نابودی نسبی سوق داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در خصوص بازار دوچرخه یک استثنا وجود دارد و آن‌هم گرم شدن هوا و استقبال دانش‌آموزان از این نوع وسیله نقلیه است که تکانی هرچند کوچک به این بخش می‌دهد، این موضوع مورد تائید تمامی دست‌اندرکاران این صنعت نیز هست.

رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت کشور، بااشاره به ادامه رکود در بازار، اظهار داشت: به‌طور معمول بازار دوچرخه از ماه سوم فصل بهار شروع می‌شود اما، در حال حاضر رونق چندانی در بازار موتورسیکلت و دوچرخه به چشم نمی‌خورد.

محمدخادم منصوری، در ادامه سخنان خود با تشریح وضعیت کنونی صنعت موتورسیکلت و دوچرخه، به این شبکه خبری، گفت: تقسیم موتورسیکلت به دو نوع کاربراتوری و انژکتوری، باعث دو نرخی شدن و دوگانگی در خرید مردم شده که تنها سردرگمی را برا خریدار به همراه داشته است.

وی با بیان این مطلب که، «خوشبختانه بازار دوچرخه با شروع فصل تابستان تا اوایل آبان‌ماه از رونق نصبی برخوردار خواهد بود»، تصریح کرد: براساس برنامه قرار است تا تولید کنندگان داخلی با ایجاد تغییر در ساختار خط تولید خود، زمینه را برای تولید موتورسیکلت‌های بنزینی-هیبریدی در کشور فراهم کنند که مقدمات کار در دست بررسی است.

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه کشور با تاکید بر ضرورت همراهی با این بخش از صنعت، ابراز داشت: قطعا با ساخت انواع موتورسیکلت برقی در کشور، نه تنها قیمت تمام شده محصول کاهش خواهد یافت، بلکه مردم نیز از آلودگی صوت و هوای ناشی از تردد موتورسیکلت‌های کاربراتوری، رهائی خواهند یافت.

منصوری، در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: قیمت تمام شده موتورسیکلت انژکتوری داخلی با نوع خارجی آن تفاوت فاحشی خواهد داشت اما، اعلام نرخ بسته نظر انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت است که تفاوت قیمت تا 500 هزار قابل پیش‌بینی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.