| کد خبر: 132632 |

قدردانی منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از حسن اعتماد مردم

منتخبان مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با انتشار بیانیه ای از حضور حماسی و حسن اعتماد مردم در انتخابات قدردانی کردند.

تین نیوز

منتخبان مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با انتشار بیانیه ای از حضور حماسی و حسن اعتماد مردم در انتخابات قدردانی کردند.

 

 از دبیرخانه هیات رئیسه موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، دراین بیانیه آمده است: انتخابات شوراهای اسلامی که روز جمعه 29 اردیبهشت در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم ایران افزود.


دراین بیانیه تصریح شده، از خداوند منان سپاسگزاریم که به ما فرصت داد تا در این دوران بزرگ تاریخی زندگی کنیم و چنین درخششی هایی را ببینیم، این انتخابات شکوهمند حاوی درس های فراوانی است که انتظار می رود اندیشمندان و اصحاب رسانه به آن توجه ویژه ای مبذول دارند.


در ادامه بیانیه قدردانی منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران آمده است: اما ما به عنوان منتخبان مردم فهیم و هوشیار شهر تهران، ری و تجریش بر خود فرض می دانیم به پاس این اعتماد غرور آفرین لازم می دانیم از رهبر معظم انقلاب که پدرانه و دلسوزانه تمام تدبیر و توان کشور را در خدمت حفظ امانت مردم و صیانت از آرای آنان مبذول داشتند و نشان دادند در رعایت حق الناس از هیچ تلاشی دریغ نمی نمایند، صمیمانه قدردانی نماییم.


دراین بیانیه افزوده شده، وظیفه خود می دانیم که از راهبران فکری و سیاسی جامعه از جمله رسانه ها، شبکه های اجتماعی، نهادهای مدنی، احزاب، شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان به ویژه رهبری جریان اصلاحات صمیمانه تشکر کرده و به روح پاک اسوه صبر و مقاومت آیت الله هاشمی رفسنجانی درود بفرستیم که زمینه ساز دولت تدبیر و امید بوده است.


در این بیاینه تاکید شده که نتایج این انتخابات بیانگر آن است که انتخابات بیش از آنکه انتخاب افراد باشد انتخاب راه و اندیشه ای متفاوت است؛ مردم در این انتخابات از میان دو تفکر و اندیشه، راه اصلاحات و اعتدال را برگزیدند و نشان دادند که خواهان اصلاحات در نظام مدیریت کشور هستند و در عین حال از گفت وگو و تعامل در داخل و با جهان نیز حمایت کردند.


در ادامه این بیانیه تصریح شده، مردم تهران، ری و تجریش در انتخابات شورای شهر نارضایتی خود از وضع موجود را نشان دادند و اعلام کردند که خواهان تغییر در مدیریت شهری و شهرداری تهران هستند.


منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در این بیانیه همچنین از هیات های نظارت و اجرایی انتخابات شورا قدردانی کرده اند.


پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با 21 عضو کار خود را از 12 مرداد آغاز خواهد کرد.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.