| کد خبر: 132022 |

عزم جدی شرکت فرودگاه‌ها در ساماندهی امور مربوط به بهره‌وری

تین نیوز

ر‌ئیس سازمان ملی بهره‌‌وری و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشستی مشترک مشکلات اجرای روند بهره‌وری و فرآیند چرخه آن را در شرکت فرودگاه‌ها بررسی کردند.

 

به‌گزارش  تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ این نشست در راستای تاکیدات رحمت‌اله مه‌آبادی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در خصوص ساماندهی امور بهره‌وری شرکت برگزار شد.

 

در این نشست مشترک که به میزبانی سازمان ملی بهره‌وری برگزار شد٬ طباطبایی ر‌ئیس سازمان ملی بهره‌‌وری٬ امامی معاون توسعه مدیریت و منابع، دلوریان‌زاده مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی، صحرایی کارشناس بهره‌وری شرکت و کارشناسان آن سازمان حضور داشتند.

 

امامی در این نشست با اشاره به سوابق امر بهره‌وری در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و تنگناها و مشکلات موجود شرکت٬ به بیان نقاط قوت و ضعف اجرای چرخه بهره‌وری پرداخت و با توجه به تحولات سال‌های اخیر در سطح ملی و شرکت، بر عزم جدی شرکت فرودگاه‌ها در ساماندهی امور مربوط به بهره‌وری و استفاده از توانمندی تخصصی سازمان ملی بهره‌وری در این زمینه تاکید کرد.

 

در ادامه دلوریان‌زاده مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی به نیاز شرکت به مطالعه هدفمند در زمینه بهره‌وری و استفاده کاربردی از آن مطالعات اشاره کرد.

 

همچنین طباطبایی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ضمن استقبال از دیدگاه مدیران ارشد شرکت در این زمینه، موضوع بهره‌وری را سهل و ممتنع عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه اکثر سازمان‌ها و نهادها٬ پرسنل لازم و متخصص در این زمینه را ندارند و در برنامه ششم توسعه بهره‌وری بایستی 35 درصد رشد را تامین کند٬ اظهار داشت:‌ با محاسبه و مطالعه چند کتاب و یا مقاله و مطالب علمی امکان ورود به موضوع بهره‌وری میسر نخواهد بود و چنانچه نسبت به چرخه بهره‌وری شناخت کافی نباشد امکان تعیین٬ اندازه‌گیری و ارزش‌گذاری بهره‌وری امکان‌پذیر نیست.

 

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ضمن استقبال از برگزاری این نشست مشترک٬ برای هر گونه همکاری تخصصی و فنی و مشاوره‌یی در زمینه بهره‌وری در شرکت فرودگاه‌ها توسط سازمان متبوعش اعلام آمادگی کرد.

 

در پایان مقرر شد؛ همکاری سازمان ملی بهره‌وری و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در قالب توافقنامه‌یی استمرار داشته باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.