| کد خبر: 130375 |

امروز بانوان در حال بهبود وضعیت خود در صنعت هوانوردی هستند

تین نیوز

معصومه ابراهیمی در نخستین همایش امور بانوان و خانواده شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امروز بانوان در حال بازیابی و بهبود وضعیت خود در صنعت هوانوردی هستند.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط‎عمومی اداره‌کل فرودگاه‎های آذربایجان شرقی، ابراهیمی که پس از پخش پیام تصویری رحمت‎اله مه آبادی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران سخن می‎گفت، ضمن تشکر از میزبانی شایسته فرودگاه تبریز در این همایش گفت: در سال‎های گذشته نقش بانوان در صنعت هوانوردی در شان و جایگاه آنان نبوده و با نقطه مطلوب فاصله داشته است اما امروز بانوان در حال بازیابی و بهبود این وضعیت هستند.

 

مشاور امور بانوان و خانواده شرکت فرودگاه‎ها افزود: امروز با فرهنگ‎سازی مناسب و تغییر نگرش‎ها، راه برای حضور بانوان در بالاترین سطح  تصمیم‎گیری شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران هموار شده است که این موضوع نمادی از نقش تاثیرگذار آن در تمام سطوح مدیریتی کلان کشور است.

 

این عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‎ها در ادامه با اشاره به وضعیت فرودگاه تبریز گفت: در این چند سال اخیر تصمیمات مهم و راهبردی‎ای در شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران برای ارتقاع جایگاه آن اتخاذ شده است که در این بین نقش فرودگاه‎های بین‎المللی بسیار پررنگ است و فرودگاه تبریز بدون شک به عنوان یکی از مهم‎ترین فرودگاه‎های کشور، می‎تواند نقش برجسته‌یی ایفا کند.

 

راهبر امور حقوقی شرکت فرودگاه‎ها افزود: هئیت مدیره شرکت برای تکمیل طرح‎ها و پروژه‎های مهم فرودگاه تبریز مانند توسعه اپرون و تکمیل پارکینگ طبقاتی این فرودگاه در آینده نزدیک مصمم است.

 

مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی نیز ضمن تبریک ایام ماه شعبان و خیر مقدم به میهمانان همایش گفت: باعث افتخار است که در تبریز شهر اولین‎ها، میزبان اولین همایش بانوان شرکت فرودگاه‎ها هستیم که این نیز یک "اولین دیگر" برای این شهر محسوب می‎شود.

 

صفایی در ادامه گزارشی از عملکرد این فرودگاه در سال 95 و ابتدای سال 96 ارائه کرد و گفت: پارکینگ طبقاتی، ساختمان دیزل ژنراتورها، دستگاه‌های دیزل ژنراتور و بهسازی پوشش سقف ترمینال 4 فرودگاه تبریز، چهار پروژه مهمی بود که سال گذشته با حضور مدیرعامل محترم شرکت و استاندار آذربایجان شرقی به بهره‎داری رسید که با افتتاح این پروژه بسیاری از مشکلات فرودگاه تبریز مرتفع شد.

 

وی افزود: به عنوان نمونه پارکینگ طبقاتی فرودگاه تبریز در زیربنایی به مساحت 13 هزار مترمربع و در سه طبقه و چهار سطح احداث شد که جایگاه 500 پارک پوزیشن در آن طراحی شده است که به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین پروژه‎های شرکت در سال گذشته بود.

 

در ادامه مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی، گفت: بانوان ایران اسلامی مایه مباهات و افتخار برای جامعه هستند که در تمامی دوران‎ها از جمله مبارزات پیش از انقلاب، جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و در حال حاضر در دوران توسعه، نقش اساسی داشته و دارند.

 

اشراقی گفت: مایه مباهات است که این تعداد از زنان توانمند و شایسته در یک مجموعه تخصصی مانند شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران مشغول به فعالیت هستند که حضور خانم دکتر ابراهیمی در هئیت مدیره شرکت نمونه بارز این امر است.

 

در پایان روز اول این همایش معصومه ابراهیمی از مدیرکل و مسئول امور بانوان اداره‌کل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی تقدیر کرد.

 

این همایش دو روزه امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت آغاز شده و در روز پنجشنبه با برگزاری جلسات داخلی امور بانوان شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.