| کد خبر: 130162 |

ارائه خدمات بین‌المللی فرودگاهی نیاز به مدیران تراز جهانی دارد

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع گفت: راه دستیابی به فرودگاه‌های بین‌المللی که بتوانند خدمات در سطح جهانی داشته باشند٬ تربیت مدیرانی در تراز جهانی است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمدرضا امامی در حاشیه بازدید وزیر راه‌وشهرسازی از مراحل ارزیابی داوطلبان طرح تربیت نسل آینده مدیران فرودگاه‎ها گفت: این طرح  در تراز جهانی، یکی از طرح‎های راهبردی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران است.

 

وی در مورد لزوم اجرای این طرح گفت: امروز با توجه به روند رو به رشد رقابت در سطح جهان٬ تمام شرکت‎ها ناگزیرند برای حضور در این رقابت به عناصر اصلی رقابت که وجود انسان‎های شایسته در سازمان هستند توجه کنند و از طریق آموزش٬ آنها را آماده و به روز نگه دارند. در این بین نیز مدیریت فرودگاه‎ها نیز که نقطه ورود و خروج مسافران و تبادلات خارجی هستند٬ نیاز به گسترش ارتباطات بین‎المللی دارد. برای همین با توجه به بینش مدیرعامل محترم، بر آن شدیم که با انتخاب افراد مستعد از میان منابع انسانی شرکت و تعلیم آموزش‎های جهانی و پیشرفته به آنها، مدیرانی در تراز جهانی تربیت کنیم و موجب ثروت آفرینی برای شرکت و کشور شویم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع افزود: این آموزش‎ها کمک می‎کند که افراد در تراز بین‎المللی به عنوان شهروندانی جهانی قابلیت خدمت با انسان‌ها را در هر کجای دنیا داشته باشند و با توجه به اینکه فرودگاه‎ها بخش‎هایی هستند که باید بین‎المللی اداره شوند و استانداردهای رفتاری آنها باید بین‎المللی باشد، تربیت این مدیران کمک زیادی به ارائه خدمات در سطح بین‎المللی خواهد داشت.

 

وی افزود: اجرای این طرح ضمن اینکه به کارکنان انگیزه می‎دهد که می‎توانند براساس توانمندی رشد کنند، شرکت را هم امیدوار می‎کند که در آینده افراد توانمندی را برای مدیریت در اختیار خواهدداشت.

 

امامی در مورد استمرار برگزاری این طرح در شرکت گفت: این طرح به صورت مستمر ادامه خواهد داد به طوری که در مرحله اول ۱۰۰ نفر انتخاب و برای آموزش‎های پیشرفته به کشورهای دیگر اعزام خواهند شد و روند آن در آینده نیز ادامه خواهد داشت تا به طور فراگیر همه کارکنان امکان این را داشته باشند که امیدوارانه به افزایش توانمندی خود بپردازند.

 

وی در مورد نحوه اجرای طرح تا این مرحله گفت: خدا را شکر طرح با توجه به برنامه‎ریزی‎های انجام شده پس از بهره‎گیری از مشاوران داخلی و بین‎المللی تاکنون به خوبی انجام شده است و در مرحله ارزیابی نیز از آزمون‎های علمی و استانداردی استفاده شده است.

 

امامی در مورد وجود نقاط قوت و ضعف طرح گفت: این اولین دوره و اولین تجربه ما در این زمینه است و حتماً نقاط ضعفی داد که امیدواریم با توجه به این تجربیات، دوره‎های آینده را بهتر برگزار کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.