| کد خبر: 129404 |

روکش آسفالت راه های روستایی شهرستان بدره با 10 میلیارد ریال اعتبار

تین نیوز

فرماندار بدره گفت: با اختصاص بیش از 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر یارانه ای، هفت کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان روکش آسفالت شد.

 
به گزارش ایرنا، سیروس مراد حاصلی اظهار کرد: روکش آسفالت راه های روستایی در روستاهای زید، زرانگوش، گله دار و گچ کوبان انجام شده است.
 

وی خدمات دولت تدبیر و امید در توسعه روستایی را قابل توجه خواند و افزود: در دولت تدبیر و امید با نگاه توسعه گرایانه و انسجام عملیاتی بیش از 600 میلیارد ریال هزینه شده که نقش مهمی در تغییر سیمای شهرستان داشته است.

 

فرماندار بدره تاکید کرد: در دولت یازدهم نگاه متوازنی به بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی صورت گرفته است و با توجه به اهمیت روستاها در اقتصاد مقاومتی و همچنین جلوگیری از مهاجرت بی رویه آنان به شهرها، توسعه زیر ساخت های روستایی در دستور کار قرار دارد.

 

مرادحاصلی در مورد مهمترین طرح های توسعه این شهرستان گفت: در زمینه عمران روستایی 40 میلیارد ریال، امور آموزشی و توسعه فضاها 20 میلیارد ریال، جهت توسعه، تعمیر و نوسازی شبکه برق 70 میلیارد ریال، طرح های مربوط به عشایر و دامداران 30 میلیارد ریال و در حوزه راه و زیرساخت ها نیز 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی در مورد احداث و توسعه شبکه گازرسانی این شهرستان اضافه کرد: گازرسانی به شهرستان با 120 میلیارد ریال اعتبار انجام شده که با پوشش 100 درصدی جمعیت شهری و 90 درصدی جمعیت روستایی از شهرستان های پیشرو است.

 

فرماندار بدره با اشاره به ضرورت توسعه روستاها یادآور شد: روستاییان قلب تپنده اقتصاد کشور و خردترین سطح تولید در جوامع هستند که باید با توسعه زیر ساخت ها و اعطای امکانات به روز، در جریان پویای کشور جا نمانند و بتوانند با بهره مندی از امکانات موجود نقش خود را در جامعه حفظ کنند.

 

به گزارش ایرنا، شهرستان بدره مطابق آمار رسمی نفوس و مسکن سال 1395 دارای چهار هزار و 311 خانوار و 15 هزار و 614 نفر جمعیت است که از این تعداد، چهار هزار و 278 نفر شهری و 11 هزار و 336 نفر روستایی هستند.

 

بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد و دارای 2 بخش مرکزی و هندمینی است، بخش مرکزی مشتمل بر دهستان های کلم و دوستان و بخش هندمینی نیز دارای دو دهستان آبچشمه و زرانگوش است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.