|
کد خبر:
117108
|
چرا نوسازی شناورهای فرسوده به سال آینده موکول شد؟
تیننیوز| به گفته معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، طرح نوسازی شناورهای فرسوده تا نیمه اول سال آینده اجرا میشود.
به گزارش مارینتایمز، معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی دلیل تاخیر در نوسازی شناورهای فرسوده و سنتی را نهایی نشدن شناور الگو عنوان کرد و گفت: طرح نوسازی شناورهای سنتی تا نیمه اول سال آینده اجرا میشود.
محمد راستاد در گفتوگو با خبرنگار مارینتایمز درباره دلیل تاخیر در اجرای طرح نوسازی شناورهای فرسوده، اظهار داشت: تا زمانیکه طراحی شناور الگوی جایگزین تکمیل و تایید نهایی نشود، به طور طبیعی این طرح به اجرا نخواهد درآمد.
وی افزود: به دنبال طراحی و معرفی شناور الگوی جایگزین هستیم که این کار را در قالب یک پروژه تحقیقاتی شروع کردیم.
راستاد ادامه داد: پس از تصویب طرح نهایی، شناور الگو به فعالان این حوزه معرفی و سازمان بنادر از محل وجوه اداره شده نسبت به پرداخت تسهیلات مربوطه اقدام میکند.
وی با بیان اینکه معرفی شناور الگو از طرحهای جدید سازمان بنادر است، اظهار داشت: در گذشته هیچ الگوی مصوبی برای نوسازی شناورهای فرسوده وجود نداشت.
این مقام مسئول، درباره زمان اجرای طرح نوسازی شناورهای فرسوده، افزود: این طرح تا نیمه اول سال آینده تکمیل، و نوسازی شناورهای باری فرسوده آغاز شود.
عضو هیات عامل سازمان بنادرو دریانوردی درباره نوسازی شناورهای مسافری، گفت: نوسازی شناورهای فرسوده مسافری از مهمترین برنامههای سازمان بنادر است که در راستای رونق حمل و نقل مسافری، کل سود تسهیلات این بخش از سوی سازمان بنادر پرداخت میشود.
به گفته راستاد، پس از تایید نهایی طرح نوسازی شناورهای مسافری، تسهیلات وجوه اداره شده نیز به متقاضیان ارائه میشود.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، با اشاره به ساخت نخستین مارینای کشور در بندر انزلی، گفت: تفاهمنامه این پروژه در هفته حمل و نقل به امضا رسید و به زودی این پروژه وارد عملیات اجرایی میشود.
وی افزود: سازمان بنادر تسهیلات لازم برای خرید انواع شناورهای تفریحی و نیز ایجاد سایر تاسیسات بندری را در اختیار سرمایهگذار بخش خصوصی قرار میدهد.
محمد راستاد در گفتوگو با خبرنگار مارینتایمز درباره دلیل تاخیر در اجرای طرح نوسازی شناورهای فرسوده، اظهار داشت: تا زمانیکه طراحی شناور الگوی جایگزین تکمیل و تایید نهایی نشود، به طور طبیعی این طرح به اجرا نخواهد درآمد.
وی افزود: به دنبال طراحی و معرفی شناور الگوی جایگزین هستیم که این کار را در قالب یک پروژه تحقیقاتی شروع کردیم.
راستاد ادامه داد: پس از تصویب طرح نهایی، شناور الگو به فعالان این حوزه معرفی و سازمان بنادر از محل وجوه اداره شده نسبت به پرداخت تسهیلات مربوطه اقدام میکند.
وی با بیان اینکه معرفی شناور الگو از طرحهای جدید سازمان بنادر است، اظهار داشت: در گذشته هیچ الگوی مصوبی برای نوسازی شناورهای فرسوده وجود نداشت.
این مقام مسئول، درباره زمان اجرای طرح نوسازی شناورهای فرسوده، افزود: این طرح تا نیمه اول سال آینده تکمیل، و نوسازی شناورهای باری فرسوده آغاز شود.
عضو هیات عامل سازمان بنادرو دریانوردی درباره نوسازی شناورهای مسافری، گفت: نوسازی شناورهای فرسوده مسافری از مهمترین برنامههای سازمان بنادر است که در راستای رونق حمل و نقل مسافری، کل سود تسهیلات این بخش از سوی سازمان بنادر پرداخت میشود.
به گفته راستاد، پس از تایید نهایی طرح نوسازی شناورهای مسافری، تسهیلات وجوه اداره شده نیز به متقاضیان ارائه میشود.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، با اشاره به ساخت نخستین مارینای کشور در بندر انزلی، گفت: تفاهمنامه این پروژه در هفته حمل و نقل به امضا رسید و به زودی این پروژه وارد عملیات اجرایی میشود.
وی افزود: سازمان بنادر تسهیلات لازم برای خرید انواع شناورهای تفریحی و نیز ایجاد سایر تاسیسات بندری را در اختیار سرمایهگذار بخش خصوصی قرار میدهد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.