| کد خبر: 253014 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ معرفی هتل ‌های منطقه بی‌ اغلو استانبول

یکی از اصلی‌ترین مناطق توریستی استانبول، بی‌اغلو است که در بخش اروپایی این شهر قرار دارد. در نزدیکی منطقه بی‌اغلو میدان تکسیم، خیابان استقلال و دیگر جاذبه دیدنی واقع شده‌اند.

تین نیوز

یکی از اصلی ترین مناطق توریستی استانبول، بی اغلو است که در بخش اروپایی این شهر قرار دارد. در نزدیکی منطقه بی اغلو میدان تکسیم، خیابان استقلال و دیگر جاذبه دیدنی واقع شده اند. همچنین در این منطقه، هتل های فراوانی قرار دارند که به مسافران توصیه می شود برای اقامت خود در استانبول، یکی از آن ها را انتخاب کنند. هتل گرند هالیک استانبول در قسمت مرکزی بی اغلو استانبول و رو به منظره زیبای خلیج گلدن هورن قرار گرفته است؛ البته در منطقه بی اغلو، هتل های دیگری به جز این هتل چهار ستاره نیز قرار دارند. در این مطلب، به معرفی هتل های منطقه بی اغلو استانبول پرداخته شده است.

هتل گرند هالیک استانبول، بهترین هتل در منطقه بی اغلو

این هتل چهار ستاره در میدان تکسیم و در نزدیکی برج گالاتا واقع شده است. از آن جایی که این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد، مسافران می توانند به راحتی به رستوران ها و جاذبه های دیدنی استانبول در این منطقه دسترسی پیدا کنند. به طور معمول، اتاق های این هتل بزرگ هستند و نمایی رو به دریا دارند. هر یک از اتاق ها با رنگ و دکور مناسبی تزیین شده اند.

سیستم گرمایشی، میز مطالعه، تلویزیون، حوله لباسی، حوله دست و صورت، تلفن، دوش، سشوار، تهویه مطبوع و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان جزء امکانات رفاهی اتاق های این هتل هستند. همچنین هتل گرند هالیک استانبول امکانات تفریحی شامل استخر سرپوشیده، حمام سنتی ترکی و سونا خشک به مهمانان خود ارائه می دهد. به این نکته توجه داشته باشید که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است.

فاصله این هتل تا نقاط مهم در ادامه آورده شده است:

  • تا ایستگاه مترو شیشان: ۲۵۰ متر
  • تا ایستگاه قطار سیرکچی: ۱.۶ کیلومتر
  • تا موزه هنرهای مدرن استانبول: ۱ کیلومتر
  • تا پارک گولهان: ۱.۹ کیلومتر
  • تا میدان تونل: ۲۰۰ متر
  • تا خیابان اسماعیلی مسکیت: ۲۰۰ متر
  • تا موزه پرا: ۴۰۰ متر
  • تا برج گالاتا: ۴۰۰ متر

هتل هالیچ استانبول کاراکوی

علاوه بر هتل گرند هالیک استانبول هتل هالیچ استانبول کاراکوی نیز یکی از هتل های منطقه بی اغلو است. این هتل چهار ستاره خاص، چشم انداز جذابی را برای مهمانان فراهم می کند. فاصله این هتل تا تا برج گالاتا، بازار ادویه استانبول و مسجد سلیمانیه پنج دقیقه پیاده روی است.

هتل ویت استانبول

یکی دیگر از هتل های منطقه بی اغلو، هتل ویت استانبول است. این هتل چهار ستاره، اتاق های لوکس و مدرنی دارد. وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با دستگاه پخش دی وی دی و آشپزخانه کوچک از امکانات اتاق های هتل ویت هستند. در این هتل، مهمانان می توانند از یک صبحانه خانگی یا صبحانه سنتی ترکی لذت ببرند.

هتل فراگمنت

در فهرست هتل های منطقه بی اغلو، علاوه بر هتل گرند هالیک استانبول می توان به هتل فراگمنت نیز اشاره کرد. هتل فراگمنت یک هتل چهار ستاره است که که اتاق هایی لوکس و چشم اندازی دیدنی به شهر دارد. همچنین این هتل فقط 9 دقیقه تا گاتالا فاصله دارد. البته می توان گفت خیابان استقلال، میدان تکسیم و برج ساعت دلماباغچه هم چندان از هتل فراگمنت دور نیستند.

از امکانات این هتل می توان به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، چای خوری برقی، مینی بار، دوش، دمپایی و کمد، حمل ونقل فرودگاهی، سرویس دربان و وای فای رایگان اشاره کرد. اگرچه این هتل صبحانه رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می دهد، اما رستوران برای سرو نهار یا شام ندارد.

هتل سوفیتل

هتل سوفیتل یکی دیگر از هتل های منطقه بی اغلو است که به مسافران پیشنهاد می شود. این هتل در فاصله ۷۰ متری میدان تکسیم قرار دارد و امکانات آن شامل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی و حمام اختصاصی می شود.

همچنین این هتل امکانات رفاهی کاملی از جمله باشگاه بدن سازی و سالن اسپا در اختیار مهمانان قرار می دهد. با اقامت در این هتل، مسافران می توانند به راحتی از خیابان استقلال، کاخ دلماباغچه و مرکز کنگره استانبول بازدید کنند.

هتل والتون گاردنز

یکی دیگر از هتل های لوکس و محبوب در منطقه بی اغلو، هتل والتون گاردنز است. این هتل تا خیابان استقلال ۷ دقیقه پیاده روی و تا میدان تکسیم نیم کیلومتر فاصله دارد. هتل والتون گاردنز مجهز به وای فای رایگان، تهویه مطبوع، بار و سالن استراحت و همچنین پارکینگ اختصاصی است. اتاق های این هتل دارای دکور لوکس، آشپزخانه کاملا مجهز با یخچال، میز ناهارخوری، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و حمام اختصاصی با دوش و دمپایی هستند.

برخی از اتاق های هتل والتون گاردنز دارای قسمت نشیمن یا پاسیو هستند. مهمانان می توانند در این هتل صبحانه ایتالیایی میل کنند؛ همچنین برای رفع خستگی خود از جکوزی استفاده کنند. تراس و باغ زیبای این هتل، هوای باطراوتی برای مهمانان فراهم می کند. جاذبه های دیدنی محبوب در نزدیکی این هتل شامل برج گالاتا، برج ساعت دلما باغچه و مرکز کنگره استانبول هستند.

رزرو هتل های منطقه بی اغلو در فلای تودی

منطقه بی اوغلو یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در استانبول است که طیف گسترده ای از هتل ها و اقامتگاه ها همچون هتل گرند هالیک استانبول را در خود جای داده است. برای رزرو هتل های استانبول در منطقه بی اغلو به سامانه جامع فلای تودی مراجعه کنید. با یک جست و جوی کوتاه لیستی از متنوع ترین هتل های استانبول را مشاهده خواهید کرد. با یک مقایسه ساده می توانید بهترین گزینه را با توجه به بودجه و سلیقه خود در این سایت رزرو کرده و با پرداخت هزینه، بلافاصله واچر هتل را دریافت کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته، باکیفیت ترین خدمات سفر را به کاربران ارائه می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.