| کد خبر: 192891 |

◄ در ترکیه بحث سیاسی نکنید

ترکیه کشوری است با مردمان سنتی، متعصب و اغلب مذهبی، که از گذشته تا به امروز یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در میان ایرانیان به شمار می‌آید و سالانه افراد بسیاری به این کشور سفر می‌کنند، اگر شما نیز قصد سفر به ترکیه را دارید باید بدانید که بحث سیاسی در این کشور می‌تواند برای‌تان بسیار دردسر ساز شود.

تین نیوز

ترکیه کشوری است با مردمان سنتی، متعصب و اغلب مذهبی، که از گذشته تا به امروز یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در میان ایرانیان به شمار می‌آید و سالانه افراد بسیاری به این کشور سفر می‌کنند، اگر شما نیز قصد سفر به ترکیه را دارید باید بدانید که بحث سیاسی در این کشور می‌تواند برای‌تان بسیار دردسر ساز شود، در این مقاله قصد داریم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم بنابراین برای کسب اطلاعات بیش‌تر در این زمینه در ادامه با ما همراه باشید. برای رزرو ارزان‌ترین تورهای ترکیه کلیک کنید.

پیش از هر چیز باید توجه داشته باشید که در سفر بهتر است از هر گونه بحثی اجتناب کنید، چرا که بحث ها همواره تنش ایجاد می‌کنند و ممکن است اوقات شما را تلخ کنند، بنابراین نه تنها در سفر به ترکیه بلکه در تمامی مواقع از شرکت در بحث‌های مختلف دوری کنید. تور استانبول

مردم کشور ترکیه بسیار مهمان‌نواز هستند و با خوشرویی با گردشگران خارجی برخورد می‌کنند، اما همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم افرادی سنتی و کاملاً متعصب هستند، بنابراین از بحث سیاسی در این کشور به شدت پرهیز کنید، به‌ویژه اگر با سیاست‌های دولت ترکیه مخالف هستید، مردم این کشور حتی در صورتی که با شما هم نظر باشند نیز رفتار خوبی با شما نخواهند داشت، چرا که معتقد اند غریبه‌ها حق اظهار نظر در رابطه با کشورشان به‌ویژه در مورد امور سیاسی ترکیه را ندارند، بنابراین به شما توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان در بحث هایی با زمینه سیاسی شرکت نکنید، این بحث ها علاوه بر این‌که شما را با برخورد غیر دوستانه مردم این ترکیه مواجه می کند، ممکن است برایتان دردسر های دیگری نیز ایجاد کند، در صورتی که شما با سیاست‌های دولت ترکیه موافق نباشید و این مخالفت را ابراز کنید، ممکن است مردم این موارد را به پلیس ترکیه گزارش دهند و در این صورت شما بی‌شک به دردسر خواهید افتاد، از دیگر بحث‌هایی که بهتر است در سفر به ترکیه از شرکت در آن‌ها خودداری کنید، بحث‌های فوتبالی هستند. برای کسب اطلاع از خدمات و قیمت‌های بزورترین تورهای گردشگری و تور های ارزان قیمت آنتالیا می‌توانید به وبسایت لحظه آخری مراجعه فرمایید.

بنابراین به خاطر داشته باشید که شرکت در بحث‌های سیاسی و فوتبالی در سفر به هر یک از شهر های کشور ترکیه به‌ویژه شهرهای آنتالیا و استانبول، باعث ایجاد دردسر برای شما خواهد شد، با تشکر از همراهی شما، امیدواریم این مقاله در سفر با تور ترکیه برای‌تان مفید واقع شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.