| کد خبر: 261126 |

◄ فیلم| چه شد که احمد خرم کارمند خود را بخشید؟

احمد خرم وزیر اسبق راه و ترابری در دیدار با یکی از دوستانش خاطره ای را از زمان استانداری خود در هرمزگان نقل کرده که بسیار آموزنده است.

تین نیوز

احمد خرم وزیر اسبق راه و ترابری در دیدار با یکی از دوستانش خاطره ای را از زمان استانداری خود در هرمزگان نقل کرده که بسیار آموزنده است.

به گزارش تین نیوز، در فیلمی که یکی از کانال های تلگرامی از احمد خرم منتشر کرده، او به شرح یکی از خاطرات خود در دوران استانداری هرمزگان پرداخته است.

خرم نقل کرده که وقتی استاندار هرمزگان بود کارمند یکی از ادارات دولتی را که ابتدا رشوه دریافت کرده و سپس از کار خود پشیمان شده و مسئول مرتبط را از این کار خلاف خود مطلح کرده بود، بخشیده است. عاقبت و نتیجه بخشش این کارمند را از زبان خود او در فیلم پیوست شده بشنوید. 

احمد خرم که متولد سال 1329 در اصفهان است اوایل دهه 60 معاون استاندار هرمزگان و استان بوشهر بود و سپس به سمت استانداری استان های هرمزگان، همدان و خوزستان و در نهایت در دولت دوم خاتمی به سمت وزارت راه و ترابری منصوب شد. از مهم ترین رویدادهای دوران وی راه اندازی فرودگاه امام خمینی پس از سه دهه بوده است. وی همچنین پس از روی کار آمدن مجلس اصولگرای هفتم اولین وزیر کابینه خاتمی بود که توسط این مجلس استیضاح شد.

او اردیبهشت ۱۳۹۸ در دور هفتم به ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و در دور هشتم برای دومین بار عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران شد و در ۷ دی ماه ۱۳۹۸ به عنوان رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور انتخاب شد.

قابل ذکر است احمد خرم وزیر اسبق راه و ترابری مدتی است که به بیماری پارکینسون مبتلا است.

پارکینسون یک اختلال پیش رونده، مخرب و درازمدت دستگاه عصبی مرکزی است که عمدتا سیستم حرکتی بدن را مختل می کند. نشانه های این بیماری معمولا آرام و به تدریج ظاهر می شوند و با پیشرفت بیماری، علائم غیر حرکتی نیز بروز می کنند. آشکارترین نشانه های زودرس این بیماری عبارتند از لرزش، خشکی در حرکت بدن، آرام شدن حرکات و دشواری در راه رفتن. نشانه های شناختی و رفتاری این بیماری نیز در اغلب افراد معمولا به شکل افسردگی، اضطراب و فقدان علاقه و هیجان بروز می کند.

برای احمد خرم آرزوی سلامتی داریم.

فیلم را ببینید:

             

      

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فعال رسانه ای 1 0

    در دهه هشتاد به عنوان خبرنگار مصاحبه مفصلی با ایشان داشتم که به دلیل طولانی بودن ، چندین بار به دفتر ایشان مراجعه کردم. مردی قوی، با اقتدار و قابل اتکا. با دیدن حال و روز امروز ایشان واقعا ناراحت و غمگین شد. امیدوارم سلامت باشند.

  • مهدی 1 0

    ایشان زمانی استاندار خوزستان بودن .یادم میاد بسیار استاندار مقتدر و قوی ای بودن . از دیدن وضعیت جسمانی ایشون اندوهگین شدم.انشااله خداوند تمام بیماران و علی الخصوص ایشان را شفای عاجل مرحمت نماید.آمین یا رب العالمین

  • ناشناس 0 0

    خرم مرد عمل، دیندار، قوی و مدیر مقتدری بود. هنوز هم ذهن قوی و اراده قوی دارد.
    خداوند سلامتش بدارد.

  • ناشناس 0 0

    آقای خرم از وزیران توانمند و کاربلد دولت آقای خاتمی بود، از دیدن وضعیت ایشان بسیار تأسف خوردم، خداوند تندرستی و شفای عاجل به ایشان و همه شفاخواهان عنایت بفرماید.