| کد خبر: 260285 |

◄ سیل عجیب فرانکفورت را غرق کرد+ فیلم

سیل عجیب فرانکوفت در 16 آگوست 2023، فرودگاه فرانکفورت را برای چند ساعت تعطیل کرد و منجر به لغو و تأخیر عمده مسافران شد.

تین نیوز

سیل ناشی از رعد و برق و باران های شدید در 16 آگوست 2023، فرودگاه فرانکفورت را برای چند ساعت تعطیل کرد و منجر به لغو و تأخیر عمده مسافران شد.

به گزارش تین نیوز، بارش شدید باران و رعد و برق شهر فرانکفورت آلمان را درنوردید و جاده ها را زیر آب گرفت و ترافیک را متوقف کرد. ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که خیابان های پر آب و فرودگاه فرانکفورت کاملاً آب گرفته است.

این منطقه با بارش شدید باران و رعد و برق همراه با رعد و برق مواجه شد. در نتیجه سیل در فرودگاه فرانکفورت به حدی بود که برخی از مسافران نتوانستند تا اواخر عصر از پروازهای ورودی پیاده شوند.

بر اساس گزارش دویچه وله، هوای سخت منجر به لغو حدود 70 پرواز شد و سخنگوی فرودگاه تایید کرد که خدمات زمینی برای بیش از دو ساعت متوقف شده است.

با ادامه بارش شدید باران و تبدیل شدن باند به استخر، چندین پرواز از فرودگاه فرانکفورت، فرودگاه بین المللی اصلی آلمان، تغییر مسیر داده یا لغو شدند.

بر اساس گزارشی در نشریه آلمانی The Local، سازمان هواشناسی در سراسر کشور آلمان به جز شمال غرب، رعد و برق را پیش بینی کرده است. رگبار و رعد و برق در مدت زمان کوتاهی بارش شدید به میزان ۲۵ تا ۴۰ لیتر در متر مربع و احتمال آبگرفتگی در برخی مناطق را به همراه خواهد داشت.

هفته گذشته، همزمان با بارش شدید باران در جنوب آلمان، یک طوفان تگرگ عجیبی را به شهر روتلینگن آورد. اگرچه اندازه تگرگ ها متوسط بود، اما مقدار تگرگ ها قابل توجه بود و در کمتر از یک ساعت تا یک فوت جمع می شد.

این امر منجر به منظره عجیب و غریب برف روب ها در ماه اوت شد و بیش از 250 آتش نشان و کارگر شهری به پاکسازی جاده ها کمک کردند. پس از آن مقداری سیل محلی رخ داد زیرا آب ذوب تگرگ ها به زیرزمین ها و پارکینگ های زیرزمینی سرازیر شد.

سیل به ویژه در منطقه اطراف ترمینال 1 بسیار بد گزارش شده است، جایی که ویدئوهایی در رسانه های اجتماعی پخش می شود که هواپیماهایی را در فرودگاه پارک کرده و مناطق اطراف آن پر از آب است.

حجم ویدیو: 23.51M | مدت زمان ویدیو: 00:01:44 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    خشم و قضب و انتقام خداوند