جلسه هماهنگی در خصوص نحوه اجرای عملیات بهسازی خط 5 متروی تهران، نصب سوزن ایستگاه اتمسفر و بازدید از روند ساخت و تجهیز سایت کارگاه با حضور مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راهآهن (تراورس) برگزار شد.
به گزارش خبرنگار تیننیوز؛ جلسه هماهنگی در خصوص نحوه اجرای عملیات بهسازی خط 5 متروی تهران، نصب سوزن ایستگاه اتمسفر و بازدید از روند ساخت و تجهیز سایت کارگاه روز چهارشنبه با حضور مصطفی معینی، مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راهآهن (تراورس)، احمد تنگسیری، عضو هیئتمدیره شرکت بهرهبرداری متروی تهران؛ علی عبدالله پور، قائممقام شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حسین شمس، معاون فنی شرکت بهرهبرداری متروی تهران برگزار شد.
در این جلسه مدیران و کارشناسان حوزه ریلی در خصوص وضعیت خط 5، ملزومات بهسازی این مسیر و شرایط سایت کارگاه آن به بحث و تبادلنظر پرداختند.
خط 5 مترو که قدیمیترین خط متروی تهران محسوب میشود، 43 کیلومتر مسافت دارد و یکی از خطوط اصلی متروی تهران به شمار میرود که از ایستگاه صادقیه در تهران آغاز و به ایستگاه گلشهر در کرج پایان مییابد. خط پنج متروی تهران دارای 11 ایستگاه است که عبارتاند از؛ گلشهر، محمدشهر (ماهدشت)، کرج، اتمسفر، گرمدره، وردآورد، ایرانخودرو، چیتگر، ورزشگاه آزادی، اکباتان (ارم سبز) و صادقیه تهران.
مهمترین ویژگی خط پنج متروی تهران این است که تمام 11 ایستگاه موجود در آن روی زمین ریلگذاری شده و مسافران میتوانند مناظر طبیعی اطراف خود را مشاهده کنند. این خط در سال ۱۳۷۷ ابتدا بین دو ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه متروی کرج به بهرهبرداری رسیده بود.
در این اطلاع نگاشت پیش بینی مرکز مدیریت راه های کشور در مورد تغییرات جوی جاده ها رائه شده است.
پیاده رو های شهری فقط در عکس، آرام به نظر می رسند زیرا موتورسواران متخلفی که در پیاده روها تردد می کنند موجب ترس…
سفر اربعین، مثل یک پازل بزرگه؛ با چیدن درست تکه ها، راه برای همه دلپذیر میشه.
در این اینفوگرافیک مرکز مدیریت راه ها پیش بینی تغییرات جوی در جاده های کشور را در مورخ 6 مرداد ماه 1404اعلام کرد.
از اقدامات انجامشده راه آهن می توان به تجهیز، بهسازی و بازسازی ایستگاه های مبدأ و مقصد قطارهای اربعین اشاره کرد.