| کد خبر: 212848 |

کتاب طراحی فضای تونل راه آهن تهران-تبریز منتشر شد

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، از انتشار کتاب مسابقه بازآفرینی محور شهری؛ طراحی فضای فوقانی تونل راه آهن تهران-تبریز خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، از انتشار کتاب مسابقه بازآفرینی محور شهری؛ طراحی فضای فوقانی تونل راه آهن  تهران-تبریز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، کاوه حاجی علی اکبری، گفت: در دوره جدید مدیریت شهری و با توجه به رویکرد شهرداری تهران درخصوص بازآفرینی عرصههای ناکارآمد و رها شده شهری و نیز توسعه محلات کم برخوردار (دارای بافت فرسوده و ناکارآمد)، و در راستای اهدافی چون؛ ارتقای منزلت اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و فضایی پهنه جنوبی شهر تهران، پروژه شاخص و بی سابقه بازآفرینی فضای فوقانی تونل راه آهن تهران-تبریز با همکاری دولت و شهرداری و بهره‌گیری از ظرفیت جامعه تخصصی ذی ربط، در قالب مسابقه بین المللی در سال های ۹۸-۱۳۹۷ توسط سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: در این راستا و به منظور ثبت تجارب و آموزه‌ها، این سازمان اقدام به مستندنگاری فرآیند برگزاری مسابقه مذکور در قالب یک مجلد کرده است.

به گفته علی اکبری، کتاب مسابقه باز آفرینی محور شهری، مستندسازی فرآیند انجام برگزاری مسابقه به همراه معرفی آثار را در بر می‌گیرد و حاوی  مطالبی چون؛ پیشینه احداث راه آهن در ایران، معرفی طرح اولیه، هماهنگی‌ها و اقدامات انجام شده در راستای برگزاری، معرفی طرح‌های ارسالی به دبیرخانه در دو مرحله و معرفی آثار برگزیده  است.

این کتاب به همت سازمان نوسازی شهر تهران، توسط سرکار خانم نیکو صالحی گردآوری و تدوین و توسط موسسه همشهری منتشر شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.