| کد خبر: 256724 |

◄ فیلم | ترمیم حفره 15 متری در اتوبان آقابابایی اصفهان

همچنان اتوبان شهید آقابابایی اصفهان مسدود است. دهانه حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی ۱۵ متر و عمق آن حدود ۱۲ متر است.

تین نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درخصوص آخرین وضعیت ترمیم حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی، با بیان اینکه طی شب گذشته تا صبح امروز تخلیه فاضلاب از روی لوله و تعویض لوله آسیب دیده توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب انجام شد، گفت: به این دلیل که لوله های مسیر پر از خاک شده بود، امروز به طور مرتب خاک برداری انجام شد، اما حجم فاضلاب خیلی زیاد است و ۱۲ متر از لوله باید تعویض شود.

به گزارش تین نیوز، منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایمنا درباره آخرین وضعیت عملیات ترمیم حفره اتوبان آقابابایی، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات بلوکاژ و بسترسازی و اتصال لوله به منهول در حال انجام است.

اخبار مهم امروز را بخوانید؛

نشست زمین و ایجاد حفره در اتوبان آقابابایی + فیلم

فرونشست باغ شهر اصفهان نتیجه اتفاقات 20 ساله است

حفره های مرگ زیر پای اصفهان؛ درمان سرطان زمین معطل بروکراسی است

◄ فیلم | ترمیم حفره 15 متری در اتوبان آقابابایی اصفهان

وی افزود: پس از انجام عملیات تثبیت، پُرسازی ترانشه و حفره ایجاد شده و ایمن سازی محل اجرایی می شود.

وی افزود: حجم زیاد فاضلاب اجازه نمی دهد که نیروهای اجرایی و عمرانی به لوله دسترسی پیدا کرده و آن را تعمیر کنند، لازم است بدانیم حدود ۱۲ متر از لوله ها باید تعویض شود، بنابراین احتمال دارد عملیات ترمیم و تعمیر به طول بینجامد و پر کردن این حفره نیز کار می برد و ممکن است انجام عملیات عمرانی تا فردا ادامه پیدا کند، لذا جزئیات متعاقباً و تا پایان عملیات اتوبان آقابابایی اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه همچنان محور مربوطه مسدود است، تصریح کرد: تردد از محورها و خیابان های جایگزین و دسترسی های محلی که قبلاً توسط پلیس راهور و شهرداری تعیین شده و با نصب بنر و اعلام از صداوسیما اطلاع رسانی شده، انجام می شود.

وی اضافه کرد: انجام عملیات به دلیل عمق لوله و حفره ایجاد شده، حجم فاضلاب و موقعیت خاص حادثه که در اتوبان بود و در عمل دسترسی سریع به امکانات را با مشکل مواجه می کرد و به دلیل ترافیک های اطراف از پیچیدگی خاصی برخوردار بود.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: همچنان عوامل پلیس راهور برای کنترل ترافیک و سازمان آتش نشانی و شهرداری منطقه برای ایمنی محل و ارائه خدمات پشتیبانی در محل مستقر هستند.

شیشه فروش با بیان اینکه عوامل حاضر در منطقه تلاش می کنند که هرچه سریع تر کار ترمیم حفره و تعمیر لوله را به پایان برسانند، خاطرنشان کرد: عوامل خدمات شهری، حمل ونقل و ترافیک شهرداری، فرمانداری و پلیس راهور در این زمینه برای تسهیل تردد تصمیم گیری خواهند کرد. اقدامات فنی با اداره آب و فاضلاب است و باید فرصت داد تا کار را به سرانجام برسانند.

وی اضافه کرد: ادامه عملیات شبانه پس از گذشت ۳۳ ساعت از وقوع حادثه نشست زمین و ایجاد حفره در اتوبان شهید آقابابایی و بازگشایی مسیر لوله های فاضلاب که در اثر ریزش خاک مسدود شده بود، جهت انتقال فاضلاب به منهول و ایجاد شرایط برای تعویض لوله شکسته شده در شرایط سخت در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.