| کد خبر: 249332 |

مینی ون لوکس سوبا M4 در نمایشگاه خودروی اصفهان رونمایی شد

مینی ون لوکس سوبا M4 فردا موتورز در نمایشگاه خودروی اصفهان رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول جدید فردا موتورز آشنا خواهیم شد.

تین نیوز

مینی ون لوکس سوبا M4 فردا موتورز در نمایشگاه خودروی اصفهان رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول جدید فردا موتورز آشنا خواهیم شد.

به گزارش تین نیوز ، در این نمایشگاه فردا موتورز لیست کامل مشخصات و امکانات این ون را نیز منتشر کرد که نشان می دهد این ون لوکس قرار است با امکانات ایمنی و رفاهی متعددی روانه بازار ایران شود. گفتنی است فردا موتورز قصد دارد خودروهای لوکس خود را تحت برند سوبا به بازار ایران عرضه کند.

مشخصات فنی

مینی ون لوکس سوبا M4

مینی ون سوبا M4 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی مجهز شده که با قابلیت پاشش مستقیم سوخت می تواند قدرتی برابر با 195 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه تر به چرخ های جلو منتقل خواهد شد. موتور این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت 6.8 لیتری را به همراه دارد.

امکانات ایمنی

مینی ون لوکس سوبا M4

از امکانات ایمنی سوبا M4 می توان به سامانه استارت و استاپ موتور، نور بالای خودکار، کروز کنترل، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار خطی، تنظیم حالت رانندگی، سنسور نقطه کور با اخطار باز شدن درها، سنسور هشدار برخورد نقاط کور هنگام پارک، دوربین ثبت وقایع، دوربین 360 درجه، سنسور پارک عقب، سیستم پایش فشار باد لاستیک ها، اتوهلد، هشت ایربگ 12 نقطه ای، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، سیستم کنترل پایداری، کنترل هرزگردی و ترمز پارک برقی اشاره کرد.

امکانات رفاهی سوبا M4

مینی ون لوکس سوبا M4 - داشبورد خودرو

سوبا M4 از امکانات رفاهی متعددی چون کول باکس، نورپردازی داخلی، پشت سری های فرست کلاس، میز و جا لیوانی برای سرنشینان ردیف دوم، گرمکن و سردکن اتوماتیک صندلی های ردیف اول و دوم، تنظیم صندلی شاگرد از ردیف دوم، صندلی 4 حالته برقی شاگرد، ماساژور صندلی راننده، صندلی 10 حالته برقی راننده، تریم داخلی چرم با قابلیت انتخاب رنگ مشکی یا کرم، صفحه نمایش 10.25 اینچی جلوآمپر دیجیتال و نمایشگر لمسی 10.25 مالتی مدیا بهره می برد.

مینی ون لوکس سوبا M4

از سایر امکانات رفاهی این خودرو نیز می توان به چراغ خوش آمدگویی و بدرقه، در صندوق برقی با سنسور حرکتی پا، خروجی یو اس بی ردیف دوم و سوم، سنسور نور و باران، آینه های جانبی تاشو برقی با گرمکن، سیستم ورود بدون کلید، سانروف پانوراما، استارت دکمه ای، سیستم پاکسازی هوای PM2.5 و یونیزاسیون، دریچه تهویه ردیف دوم و سوم، پنل تنظیم برقی تهویه سرنشینان عقب و سیستم تهویه اتوماتیک اشاره کرد.

زمان عرضه و قیمت سوبا M4

مینی ون لوکس سوبا M4

خبرها حاکی از آن است که شرکت فردا موتورز قصد دارد طی هفته های آتی این مینی ون لوکس را به بازار عرضه کند. طبق شنیده ها سوبا M4 حدود 1 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت خواهد داشت. گفتنی است هرچند این مینی ون لوکس و پر آپشن در نمایشگاه تهران و اصفهان توانسته نگاه بسیاری را به خود جلب کند، اما باید منتظر عرضه آن به بازار باشیم تا ببینیم مشتریان چگونه از آن استقبال خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: گجت نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.