| کد خبر: 246923 |

این ماشین آمریکایی رکورددار فروش شد + تصاویر

وولینگ هونگ گوانگ mini یا وولینگ مینی EV، یکی از خودروهای محبوب و پرفروش در چین است. خودرویی که محصول مشترک وولینگ با جنرال موتورز است که سال ها قبل در کره با مشارکت کیا ، پراید را تولید کرده بودند با قیمت حدود 4500 دلار یعنی کمتر از قیمت یک پراید در بازار ایران ، چیزی حدود 135 میلیون تومان.

تین نیوز

وولینگ هونگ گوانگ mini یا وولینگ مینی EV، یکی از خودروهای محبوب و پرفروش در چین است. خودرویی که محصول مشترک وولینگ با جنرال موتورز است که سال ها قبل در کره با مشارکت کیا ، پراید را تولید کرده بودند با قیمت حدود 4500 دلار یعنی کمتر از قیمت پراید در بازار ایران ، چیزی حدود 135 میلیون تومان.

به گزارش تین نیوز،  وولینگ هونگ گوانگ mini یا وولینگ مینی EV، یکی از خودروهای محبوب و پرفروش در چین است. خودرویی که محصول مشترک وولینگ با جنرال موتورز است که سال ها قبل در کره با مشارکت کیا ، پراید را تولید کرده بودند با قیمت حدود 4500 دلار یعنی کمتر از قیمت یک پراید در بازار ایران ، چیزی حدود 135 میلیون تومان. یک خودروی با آلایندگی کم و مناسب برای سفرهای درون شهری و خانواده های کم جمعیت. مدلی از خودروسازی که احتمالا برای عبور از آلایندگی شهرهایی مثل تهران باید در دستور کار خودرسازان ایرانی قرار بگیرد. دیجیاتو از ویژگی های این خودرو نوشته است.

وولینگ هونگ گوانگ mini یا وولینگ مینی EV، یکی از خودروهای محبوب و پرفروش در چین است. این خودرو براساس کنسرسیوم مشترک جنرال موتورز و سایک توسعه یافته است. وولینگ هونگ گوانگ EV یکی از پرفروش ترین خودروهای چین است که حتی می تواند عنوان پرفروش ترین خودرو جهان را نیز به خود اختصاص دهد. با توجه به استقبال گرم مشتریان چینی از وولینگ هونگ گوانگ EV، شرکت سازنده تصمیم گرفته است تا نسخه کانورتیبل از این خودرو را نیز به بازار عرضه کند. بنابر اعلام شرکت سازنده، از پنج سپتامبر تاکنون ۱۱۳ هزار درخواست برای خرید وولینگ مینی EV کانورتیبل ثبت شده است.

وولینگ مینی 1

وولینگ هونگ گوانگ EV کانورتیبل از یک سقف جمع شونده با بافت نرم بهره مند است که به صورت نیمه اتوماتیک باز و بسته می شود. آفتاب گیرهای خودرو نیز با طرح رنگ قرمز و مشکی ساخته شده اند. ابعاد و اندازه این خودرو کوچک چینی عبارتند از: ۳۰۵۹/۱۵۲۱/۱۶۱۴ میلی متر. همچنین فاصله بین دو محور وولینگ هونگ گوانگ EV نیز معادل ۲۰۱۰ میلیمتر است.

دیگر مشخصات وولینگ مینی EV کانورتیبل

علاوه بر سقف جمع شونده، وولینگ مینی EV چند تفاوت کوچک دیگر نیز با نسخه استاندارد دارد. برای مثال چراغ های جلو این خودرو بزرگتر از نسخه استاندارد هستند. همچنین درون چراغ ها طرح X شکل دیده می شود که باکیفیت است. چراغ های روشنایی در روز نیز به سبک حرف C طراحی شده اند.

برای داشبورد وولینگ هونگ گوانگ EV کانورتیبل، از رنگ های سیاه و سفید استفاده شده است. کنسول مرکزی خودرو نیز شکلی استوانه ای دارد که کنترلرهای سیستم تهویه مطبوع و سیستم صوتی در آن قرار گرفته اند. نسخه کانورتیبل تنها دو صندلی خواهد داشت، از این رو سرنشینان فضای بیشتری برای نشستن در اختیار دارند.

وولینگ مینی.jpg  2

وولینگ مینی EV کانورتیبل به موتور برقی با ۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. نیروی این موتور توسط پکیج باتری ۲۶.۵ کیلووات ساعتی لیتیوم فسفات آهن تامین خواهد شد. حداکثر برد این خودرو برقی کوچک نیز ۲۸۰ کیلومتر خواهد بود. مطابق اعلام شرکت سازنده، باتری این خودرو به گواهی IP۶۸ مجهز است و قابلیت مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار یا آب را دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: دیجیاتو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.