| کد خبر: 207954 |

◄ بی‌اعتنایی مردم به هشدارها و هجوم به جاده‌های خروجی تهران

با وجود توصیه به عدم سفر به دلیل شیوع کرونا، هم اکنون ترافیک سنگینی در آزادراه تهران - قم محدوده عوارضی اول گزارش شده است.

تین نیوز

با وجود توصیه به عدم سفر به دلیل شیوع کرونا، هم اکنون ترافیک سنگینی در آزادراه تهران - قم محدوده عوارضی اول گزارش شده است. البته گزارش شبکه خبر صدا و سیما عنوان کرده که این ترافیک به دلیل «غربالگری مسافران» است و خودرو ها بین ۸ تا ۱۰ دقیقه باید در ترافیک عوارضی تهران - قم بمانند تا بتوانند عبور کنند. گزارش شده که ماموران هلال احمر با تب سنج همه سرنشینان خودرو  را بررسی می کنند.

 به گزارش تین‌نیوز، مرکز مدیریت راه‌های کشور در گزارش ساعت ۱۳ امروز اعلام کرد که هم اکنون ترافیک نیمه سنگینی در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری و همچنین ترافیک نیمه سنگینی در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس وجود دارد.

همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها ترافیک سنگینی در آزادراه تهران - قم محدوده عوارضی اول گزارش شده است.فیلم دیگری نیز منتشر شده که نشان از ترافیک سنگین محدوده عوارضی قم دارد و به نظر می‌رسد بی‌اعتنایی مردم تهران به هشدارها برای سفر نکردن و در خانه ماندن طی تعطیلات نوروز، مشهود است. (تین نیوز به طور مستقل اصالت این فیلم را تایید نمی‌کند)

بر اساس اعلام این مرکز از آخرین وضعیت جاده‌های شمالی هم اکنون ترافیک سنگینی در جاده کرج - چالوس محدوده بیلقان گزارش شده است.

ترافیک در محور فیروزکوه (جنوب به شمال) محدوده شهر دماوند نیمه سنگین است و تردد در محور هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت روان است.

همچنین آزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس هنوز مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آن یعنی محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می‌شود.

آخرین وضعیت جوی راه‌ها از بارش برف و باران در برخی از جاده‌های استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری خبر می‌دهد.

همچنین بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های مازندران، گیلان، همدان، مرکزی، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و بوشهر آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز، در روزها و هفته های گذشته، کاربران فضای مجازی با ایجاد هشتگ #در_خانه_بمانیم از مردم درخواست می کردند که تعطیلات نوروز را با ماندن در شهر خود سپری کنند و از شیوع بیشتر بیماری کووید-19 جلوگیری کنند. استانداری ها و ستاد مبارزه با کرونا نیز در اطلاعیه های پرشماری هشدار داده اند که مسافران را به شهرهای مقصد راه نداده و در صورت ابتلا به ویروس کرونا، 15 روز در قرنطینه نگه داری خواهند کرد. با این حال، به نظر می رسد این هشدارها و تلاش های فعالان فضای مجازی بی نتیجه بوده و بازدارندگی زیادی نداشته است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیر 0 0

    با دیدن این صحنه ها اول باید مردم را تحسین کرد و بعدش دولت
    رو وقتی مردم شعور انجام بعضی از
    کارها رو ندارن دولت باید جلویه این
    افراد و بگیره که مردم بی گناه دیگر
    باید تاوانه این بی فرهنگی افراد را بدهند که کم هم نیستند 70 درصد
    رقم بسیار وحشتناکیه که دولت باید
    جلویه این مسافرت ها رو بگیره نه
    اینکه بیاد و بنزین برا یه این افراد
    شارژ کنه