| کد خبر: 270854 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ بهترین بانک کانادا برای ایرانیان؛ گامی مطمئن در مسیر مهاجرت

هنگام مهاجرت به کانادا، انتخاب بهترین بانک برای ایرانیان یک چالش اساسی است. انتخاب بانک مناسب برای افتتاح حساب در کانادا تاثیر مستقیمی بر فعالیت های بانکی و مالی شما در این کشور خواهد داشت.

تین نیوز

هنگام مهاجرت به کانادا، انتخاب بهترین بانک برای ایرانیان یک چالش اساسی است. انتخاب بانک مناسب برای افتتاح حساب در کانادا تاثیر مستقیمی بر فعالیت های بانکی و مالی شما در این کشور خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز، در این مقاله، روش های انتخاب بهترین بانک کانادا و مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب بانکی بررسی شده و تفاوت های سیستم بانکی ایران و کانادا تشریح شده است تا بهتر بتوانید انتخاب بهترین بانک کانادا برای ایرانیان را انجام دهید.

بهترین بانک کانادا برای ایرانیان؛ در کدام بانک کانادا حساب بانکی باز کنیم؟

قبل از افتتاح حساب در بانک های کانادا، بررسی اعتبار موسسات بانکی اهمیت بالایی دارد. بهتر است شرایط هر بانک را به طور مجزا ارزیابی کرده و بعد برای افتتاح حساب در یکی از بهترین بانک های کانادا اقدام کنید. عواملی مانند شهرت بانک، نظرات مشتریان، دسترسی به شعب و دستگاه های خودپرداز، هزینه های مرتبط با افتتاح حساب و خدمات قابل ارائه در انتخاب بهترین بانک کانادا برای ایرانیان تاثیرگذار است. در ادامه، ۸ مورد از بهترین بانک های کانادا برای افتتاح حساب ایرانیان را نام برده ایم:

  1. رویال بانک کانادا (RBC): یکی از بزرگ ترین بانک های کانادا با شعب فراوان و خدمات گسترده ای شامل بانکداری آنلاین، مدیریت ثروت و اعتبارات
  2. بانک مونترال (BMO): بانکی با قدمت و اعتبار بالا و خدمات مالی متنوع شامل بانکداری شخصی، تجاری و مدیریت ثروت
  3. بانک اسکاتیا: یکی از بانک های بزرگ کانادا با شعب گسترده و خدمات مالی متنوع
  4. بانک تجارت سلطنتی کانادا (CIBC): یکی از معتبرترین بانکهای کانادا با امکاناتی مانند مدیریت ثروت، اعتبارات و خدمات بانکی شخصی و تجاری
  5. تورنتو دومینیون بانک (TD Bank): یکی از بانک های محبوب و مورد اعتماد کانادا با شعب متعدد و خدمات مالی متنوع
  6. بانک ملی کانادا: یکی از بزرگترین بانک های کانادا با ارائه خدمات متنوعی مانند بانکداری شخصی و تجاری
  7. بانک HSBC کانادا: یکی از بانک های مشهور کانادا با خدمات بانکداری شخصی و تجاری برای مشتریان بین المللی و تجاری
  8. بانک غربی کانادا: بانکی با شعب گسترده و خدمات مالی متنوع برای افراد و کسب وکارهای مستقر در کانادا

بین بانک های معرفی شده، رویال بانک کانادا بیشترین همکاری را با ایرانیان مقیم کانادا برای انجام امور بانکی داشته است. اگر قصد پرداخت مالیات کمتری دارید، زندگی و افتتاح حساب در بانک های استان های آلبرتا و ساسکچوان به شما پیشنهاد می شود؛ زیرا این دو استان به نوعی ارزانترین شهر کانادا برای زندگی از نظر هزینه های مالیاتی محسوب می شوند.

اگر قصد افتتاح حساب در بانک ایرانی در کانادا را دارید، متاسفانه هیچ شعبه بانک ایرانی در کانادا یا بانک کانادایی در ایران وجود ندارد و شما امکان باز کردن حساب در بانک های ایرانی در کانادا را نخواهید داشت.

 

شرایط باز کردن حساب بانکی در کانادا برای مهاجران

ایرانیان امکان افتتاح حساب در بانک های کانادا را دارند، اما قبل از آن باید مطمئن شوند که با این کار، مشمول تحریم های آمریکا و کانادا نمی شوند. طبق قانون کانادا، افراد غیر کانادایی مقیم کانادا حق و امکان افتتاح حساب بانکی در کانادا را دارند. برای انجام برخی امور بانکی مانند سرمایه گذاری در کانادا و افتتاح حساب بانکی برای شرکت های ثبت شده جدید، نیاز به شماره SIN دارید که توسط دولت کانادا صادر می شود.

نشان دادن تمکن مالی کانادا عاملی موثر در قبول پرونده مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و راه اندازی استارت آپ در کشور کاناداست. دلیل الزام به داشتن کد SIN برای افتتاح حساب تجاری در بانک های کانادا، محاسبه سود حساب بانکی و اطلاع آن به آژانس درآمد کانادا (CRA) برای تعیین میزان مالیات است.

مدارک مورد نیاز برای باز کردن حساب بانکی در کانادا

قبل از افتتاح حساب بانکی در کانادا مطمئن شوید که چه مدارکی برای باز کردن حساب بانکی نیاز خواهید داشت. اگر به تازگی به کشور کانادا مهاجرت کرده اید و قصد بازکردن حساب بانکی را دارید، مدارک زیر را هنگام مراجعه به بانک به همراه داشته باشید:

  • پاسپورت معتبر
  • ویزای کار، تحصیل یا اقامتی معتبر
  • شماره بیمه اجتماعی کانادا (SIN) (بسته به نوع حساب)
  • آدرس محل سکونت در کانادا
  • گواهینامه رانندگی (اختیاری)

بنابراین، قبل از رفتن به بانک برای افتتاح حساب بانکی، از همراه داشتن همه مدارک لازم اطمینان حاصل کنید تا نیاز به مراجعه مجدد به بانک نباشد.

 

تفاوت سیستم بانکی ایران با کانادا در چیست؟

داشتن حساب بانکی در کانادا این امکان را به مهاجران می دهد تا امور بانکی خود را به راحتی انجام دهند و در آینده از بانک های کانادا وام بگیرند. افتتاح حساب بانکی در کانادا برای دریافت خدمات بانکی از جمله دسترسی به طرح های سرمایه گذاری و افتتاح حساب پس انداز لازم است. سود سپرده ها و بهره وام ها در کانادا به نسبت ایران کمتر است، به طور مثال، بانک های کانادا برای سپرده ها سالیانه ۵ درصد سود در نظر می گیرند؛ درحالی که در ایران این میزان به ۲۰ درصد می رسد. سود بازپرداخت وام نیز در بانک های کانادا کمتر از بانک های ایرانی است.

برای افتتاح حساب بانکی در کانادا از یک موسسه معتبر مشورت بگیرید

با توجه به حساسیت موضوع افتتاح حساب بانکی در کانادا و تحریم بودن کشور ایران، بهتر است شخصا برای باز کردن حساب بانکی در کانادا اقدام نکنید. مشورت با یک متخصص در این زمینه و مطالعه ویژگی ها و امکانات بانک های مختلف قبل از انتخاب نهایی، به شما پیشنهاد می شود تا بتوانید از امکان پذیر بودن و شرایط باز کردن حساب در بانک کانادایی موردنظرتان اطمینان حاصل کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.