| کد خبر: 256266 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ آموزش بیت کوین از صفر با پیتزا!

روز پیتزای بیت کوین را میشناسید؟ احتمالا این پرسش تا الان برای شما مطرح شده که با پیتزا چگونه میتوان دنیای بیت کوین را یاد گرفت.

تین نیوز

روز پیتزای بیت کوین را میشناسید؟ احتمالا این پرسش تا الان برای شما مطرح شده که با پیتزا چگونه میتوان دنیای بیت کوین را یاد گرفت.

 

پیتزا در دنیای بیت کوین تبدیل به یک نماد خاص شده و در پس زمینه دارای یک داستان جذاب و آموزنده است.

پس اگر با مشاهده تیتر دچار سردرگمی شدید اصلا نیازی نیست نگران باشید. در پایان مقاله خواهید دید که چگونه با استفاده از پیتزا یک مفهوم طلایی را به شما معرفی کردیم. پس حتما تا انتهای آن همراه ما باشید.

روز پیتزای بیت کوین چه روزی است؟

روز پیتزای بیت کوین، روزی است که در آن برای اولین بار در تاریخ یک برنامه نویس امریکایی موفق شد که 2 پیتزا را با استفاده از بیت کوین تهیه کند.

این شخص در فروم مخصوص علاقهمندان بیت کوین گفت که حاضر است برای 2 پیتزا 10 هزار بیت کوین بپردازد. پس از 4 روز شخصی این پیشنهاد را پذیرفت و برای این برنامه نویس پیتزا را سفارش داد.

او هم به قول خود عمل کرد و 10 هزار بیت کوین به سفارش دهنده پیتزا پرداخت کرد.

در آن زمان قیمت یک پیتزای معمولی 41 دلار بود، درحالی که 10 هزار بیت کوین تنها 40 دلار قیمت داشت. با قیمت امروزی بیت کوین، این برنامه نویس برای 2 عدد پیتزایش 300 میلیون دلار پول پرداخته است!

از این معامله پیتزایی چه چیزی باید یاد بگیریم؟

روز پیتزای بیت کوین تبدیل به یک مناسب خاص شده و امروز بسیاری از علاقه مندان دنیای رمز ارز آن را جشن میگیرند.

اگر بخواهید با بیت کوین آشنا شوید اولین چیزی که باید یاد بگیرید همین اتفاقی است که نزدیک 13 سال پیش افتاده است.

اما این اتفاق چه چیزی را به ما گوشزد میکند؟ جواب خاصیت بیت کوین است. بیت کوین همانند بسیاری از داراییها به مرور زمان عرضه کمتری پیدا میکند و ارزشش چند برابر میشود. چراکه تقاضا هم به همان میزان رشد پیدا خواهد کرد.

با چالشهای کوینکس، دانش خودتان از دنیای ارز دیجیتال را بالا ببرید!

روز پیتزای بیت کوین خاصیت این ارز دیجیتال را به ما یادآور شد. شما نیز ممکن است بخواهید در این حوزه دانش خود را بیشتر کنید و با مطالعه بازار و ارزهای مختلف اتفاقی خوشایند و خوشمزه تر از 2 پیتزا برای خود رقم بزنید.

پیش از این کار پیشنهاد ما این است که جوایز ماه پیتزای بیت کوین صرافی کوینکس را از دست ندهید. در این چالشها شما میتوانید علاوه بر آشنایی بیشتر با دنیای رمزارز، شانس خود را برای به دست آوردن جوایز مختلف امتحان کنید.

جمع بندی

روز پیتزای بیت کوین روز مهمی برای علاقهمندان دنیای ارز دیجیتال است. برنامه نویسی که برای 2 عدد پیتزا 10 هزار بیت کوین هزینه کرد تنها میخواست با استفاده از بیت کوین یک خرید فیزیکی در جهان واقعی انجام دهد و موفق هم بود.

اما اگر خاصیت بیت کوین را میشناخت متوجه میشد که ظرف 13 سال 40 دلارش تبدیل به 300 میلیون دلار میشود و شاید با این واقعیت طعم خوش پیتزا را برای مدتها فراموش می کرد.

ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویداد کوینکس کافیاست سری به وبسایت رسمی این صرافی بزنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.