| کد خبر: 253715 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ عیدی 1402 با ردپاکت کوینکس

روز به روز با نزدیکتر شدن به شروع سال جدید و نوروز تبوتاب همه مردم در سطح شهر به وضوح به چشم می‌خورد و همگی در حال آماده کردن مقدمات آغاز سال 1402 طبق آداب و رسوم کهن ایران هستند. یکی از سنتهای جالب این دوران عیدی دادن است که معمولا هیجان زیادی در بین کودکان ایجاد می‌کند.

تین نیوز

روز به روز با نزدیکتر شدن به شروع سال جدید و نوروز تبوتاب همه مردم در سطح شهر به وضوح به چشم می‌خورد و همگی در حال آماده کردن مقدمات آغاز سال 1402 طبق آداب و رسوم کهن ایران هستند. یکی از سنتهای جالب این دوران عیدی دادن است که معمولا هیجان زیادی در بین کودکان ایجاد می‌کند. هدیه گرفتن تنها منحصر به کودکان نمی‌شود و شما می‌توانید با ردپاکت کوینکس به هر کدام از عزیزان خود هدیه بدهید.

ردپاکت CoinEx چیست؟

همانطور که اشاره شد یکی از آداب و رسوم دیرینه در سال نو کادودادن است؛ ولی امسال به مناسبت شروع سال جدید CoinEx در کنار کاربران خود است و ایده جدید و جالبی برای دادن هدیه، ابداع کرده است. شما کاربران این صرافی، می‌توانید ارز دیجیتال به عزیزان خود عیدی دهید؛ این یک جایگزین شیک و کاربردی به شمار می‌رود که هیچ محدودیت سنی ندارد.

می‌توانید به راحتی برای هدیه دادن به رده‌ های سنی مختلف از آن استفاده کنید. در این شرایط شما به جای این‌ که بخواهید پول نقد کادو دهید از پاکت هدیه استفاده می‌کنید که در این شرایط احتمال مفقود شدن آن تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

مراحل ساخت پاکت قرمز کوینکس هدیه سال جدید

یکی از راهکار‌های جدید و در عین حال شیک، برای کادودادن استفاده از پاکت قرمز کوینکس است. مراحل ساخت عیدی 1402 با ردپاکت به این صورت است که شما در ابتدا باید در این صرافی ثبت نام کرده باشید و سپس هر مقدار ارز دیجیتال دلخواه خود را به عنوان هدیه اضافه کنید.

نکته مهمی‌ که باید به یاد داشته باشید این است که ساخت این هدایا تنها از طریق اپلیکیشن امکان پذیر است. در ادامه شما می‌توانید متن دلخواه خود را بر روی پاکت بنویسید و بعد از طیکردن همه این مراحل می‌توانید کد QR مخصوص این پاکت را ایجاد کنید.

شما تصویر حاوی کد QR را می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف برای عزیزان خود ارسال کنید. دریافت هدیه به سادگی تنها با اسکن کردن این کد (یا استفاده از لینک ایجاد شده) و وارد کردن ایمیل شخص صورت می‌گیرد. در صورتی که عیدی تا دو روز دریافت نشود؛ در این صورت آن مقدار ارز دیجیتال دوباره به حساب شما بر می‌گردد.

نکته مهمی که باید به یاد داشته باشید این است که هر یک از این ردپاکتها تنها با یک ایمیل باز می‌شوند و چنانچه به یک شخص چندین پاکت ارسال کنید او برای دریافت هر یک از هدایای خود از کوینکس، باید از آدرس ایمیل جدیدی استفاده کند.

برای این‌که این هدیه برای شخص کاربردی باشد باید در این صرافی اکانت داشته باشد ولی به این معنی نیست که اگر اکانت نداشته باشد نمی‌تواند کادوی خود را دریافت کند؛ بلکه گیرنده تا یک هفته مهلت دارد که با همان ایمیلی که هدیه خود را دریافت کرده است، در این صرافی ثبت نام کند.

جمع بندی

یکی از راهکار‌های شیک و در عین حال کاربردی برای هدیه دادن استفاده از ردپاکت است. با گسترش یافتن تکنولوژی در جای جای زندگی ما، پای ارزدیجیتال حتی به عیدی دادن در سال نو نیز باز شده است و شما می‌توانید در سال جدید به عزیزان خود رمز ارز هدیه دهید. برای اطلاع از رویداد‌های متنوع این مجموعه، می‌توانید به کانال تلگرامی جامعه فارسی زبانان کوینکس مراجعه کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.