| کد خبر: 237489 |

◄ خودروی خودران هوندا

یکی از اقداماتی که در چند سال اخیر مورد توجه خودروسازان جهان قرار گرفته، تولید خودروهای بدون راننده یا به عبارتی خودران است.

تین نیوز

یکی از اقداماتی که در چند سال اخیر مورد توجه خودروسازان جهان قرار گرفته، تولید خودروهای بدون راننده یا به عبارتی خودران است.

به گزارش تین نیوز، این خودروها به گونه ای طراحی شده اند که به صورت خودکار و بدون نیاز به انسان قادر به حرکت و جابجایی هستند و هدایت آنها از طریق کامپیوتر انجام می شود. این خودروها  قادر به تشخیص خودکار افراد و یا اشیای سر راه خود هستند.

با توجه به این که خطای انسانی مهمترین عامل در بروز حوادث رانندگی است، شاید بتوان گفت این اقدام علاوه بر تمام مزیت هایی که دارد، گامی نیز در جهت کاهش سوانح رانندگی است.

به گزارش تین نیوز، هوندا موتور، از جمله تولید کنندگان معروف موتورسیکلت، خودرو و موتور خودرو  است. این شرکت در سال ۱۹۴۸ توسط سوییشیرو هوندا تأسیس شد و از سال ۱۹۵۹ تاکنون، بزرگترین تولیدکننده موتورسیکلت در جهان می‌باشد. هوندا به‌جز صنعت خودروسازی، در حوزه‌ های دیگر، همچون تولید موتورهای هواگرد، هواپیماهای جت، قایق‌های موتوری، پمپ‌ های آب، تجهیزات الکتریکی، تیلرها، ژنراتورها، ربات و تجهیزات انتقال برق نیز فعالیت دارد.

هوندا موتور پس از گروه فولکس‌ واگن، تویوتا، هیوندای موتور، استلانتیس، جنرال موتورز، فورد و نیسان به‌ عنوان هشتمین خودروساز بزرگ جهان به‌شمار می‌آید.

فیلم پیوست را ببینید تا با یکی از خودروهای بدون راننده شرکت هوندا بیشتر آشنا شوید:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.