| کد خبر: 217435 |

◄ تکرار گروگان گیری رانندگان در آن‌ سوی مرزها توسط صاحبان بار

هفته پیش یک راننده سواری کش از به گروگان گرفته شدن خود و تعدادی از رانندگان خبر داده بود که این مشکل پنجشنبه هفته پیش با کمک رایزن اقتصادی کنسولگری ایران در اربیل عراق و پیگیری گمرک مرزی حل شد.

تین نیوز

هفته پیش یک راننده سواری کش فیلمی از پایانه مرزی حاج عمران در عراق در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در آن از به گروگان گرفته شدن خود و تعدادی دیگر از رانندگان خبر داده بود.

به گزارش تین نیوز، اگرچه مشکل این رانندگان روز پنجشنبه هفته پیش با کمک رایزن اقتصادی کنسولگری ایران در اربیل عراق و پیگیری گمرک مرزی حل شد اما به نظر می‌رسد اقدام برخی صاحبان کالا در به گروگان گرفتن رانندگان کامیون، در حال تبدیل شدن به یک رویه عادی است.

رفتار نامناسب برخی صاحبان بار با رانندگان ترانزیت

در این فیلم راننده مذکور عنوان کرده است 25 دستگاه ناوگان سواری کش به مدت چهار یا پنج روز است که بار خود را در پایانه مرزی حاج عمران عراق تخلیه کرده‌اند اما صاحبان آن می‌گویند این بار باید در اربیل تخلیه شود.

راننده مذکور خاطرنشان کرده است که قرارداد آنها تا پایانه حاح عمران بوده و نه اربیل، اما طرف مقابل بر حمل بار تا اربیل تاکید داشته و به همین دلیل این رانندگان را گروگان گرفته و آنان را از نظر امکانات بهداشتی و غذایی در تنگنا گذاشته به طوری که حتی آب و آذوقه ندارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد یزدانی 1 0

    سلام و تشکر از شما بنده همون راننده سواریکش هستم که درسلیمانیه حبس بودم رییس محترم انجمن فرمودن درصورتی که راننده گزارشی داشته باشه برای ایران به شرکت حمل خود بدهد در جواب بگویم من ۸روز دربدترین شرایط حبس بودم اجازه خروج نداشتم دسترسی به کدوم پلیس توی اون شرایط داشته باشم اون نامردا نمیزاشتن من بیرون برم پلیس ازکجا باید میاوردم اینا باشرکت ایرانی دست به یکی کرده بودن حمایت شما واقعا قابل تحسینه