| کد خبر: 258666 |

فانوس دریایی

کشتی های شناور بر روی دریاها و اقیانوس ها در دل شب های تاریک توسط نور به یکدیگر اعلام حضور می کنند تا از هر نوع برخورد و تصادفی جلوگیری شود.

تین نیوز

کشتی های شناور بر روی دریاها و اقیانوس ها در دل شب های تاریک توسط نور به یکدیگر اعلام حضور می کنند تا از هر نوع برخورد و تصادفی جلوگیری شود.

شبی تاریک و بی مهتاب، یک کشتی با سرعت زیاد از روی موج های بزرگ و خروشان به سمت ساحل در حرکت بود، که ناگهان نور چراغی توجه ملوان کشتی را به خود جلب کرد. ملوان مخابره کرد تا آن منبع نور از سر راهش کنار رود، ولی نور مقابل پاسخ داد : من کنار نخواهم رفت اما تو باید ۳۰ درجه بچرخی و تغییر مسیر دهی.

ملوان پاسخ داد : ما یک ناو جنگی هستیم و می توانیم به راحتی تو را از سر راهمان برداریم. پس تو باید تغییر مسیر دهی. ما در همین مسیر به حرکتمان ادامه خواهیم داد.

از منبع نور پاسخ رسید : تو یک ناو جنگی هستی، درست..، اما من یک فانوس دریایی ام. من برای هدایت تو و امثال تو اینجا هستم. اگر تغییر مسیر ندهی به صخره برخورد خواهی کرد و انهدامت قطعی است.

در زندگی هریک از ما فانوس های هدایت گری وجود دارند که اگر نسبت به آنها بی توجه و بی تفاوت باشیم، قطعا با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم شد و چه بسا سرسختی و لجاجتمان منجر به نابودی مان شود. بعضی مواقع لازمست منعطف باشیم و در صورت لزوم اندکی تغییر مسیر دهیم تا به صخره های نابودی برخورد نکنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.