| کد خبر: 266466 |

۴ پروژه راهداری در استان یزد به بهره‌ برداری می‌ رسد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد گفت: چهار پروژه بهسازی راه به همت اداره حفظ و نگهداری راه های استان با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال تکمیل و به زودی به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد گفت: چهار پروژه بهسازی راه به همت اداره حفظ و نگهداری راه های استان با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال تکمیل و به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، سید حسین محمدی با بیان اینکه ۴ پروژه راهداری در استان یزد به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: اداره حفظ و نگهداری راه ها طی ۹ ماه گذشته اقدامات متعددی را در حوزه بهسازی، مرمت، لکه گیری، روکش آسفالت و ... را انجام داده است که تعداد چهار پروژه آن تکمیل و در روزهای آتی به بهره برداری می رسد.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، افزود: این چهار پروژه در مجموع به طول ۴۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال در زمان اجرا برای قریب به ۱۴۰ نفر، فرصت شغلی ایجاد کرده بود.

 محمدی ابراز کرد: اولین پروژه مربوط به بهسازی و روکش آسفالت محور نائین – اردکان به طول ۱۰ کیلومتر واقع در شهرستان اردکان با اعتبار هزینه شده ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۳۵ نفر، است.

وی از پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور اردکان - یزد واقع در شهرستان های اردکان، میبد، اشکذر و زارچ به طول ۹ کیلومتر، با اعتبار هزینه شده ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم برای ۳۱ نفر به عنوان دومین پروژه اداره حفظ و نگهداری راه ها یاد کرد و افزود: بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت محور نوگنبد – شمش و بالعکس واقع در محدوده کنارگذر یزد، با اعتبار هزینه شده ۹۰ میلیارد ریال به طول ۵ کیلومتر، یکی دیگر از پروژه های آماده بهره برداری است که برای ۳۸ نفر نیز به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

 محمدی با اشاره به لکه گیری و روکش آسفالت محور یزد – مهریز – انار و بالعکس به عنوان آخرین پروژه تکمیل شده، گفت: این پروژه در مختصات جغرافیایی شهرستان مهریز به طول ۲۱ کیلومتر و با اعتبار هزینه شده ۱۲۰ میلیارد ریالی نیز برای ۳۵ نفر فرصت شغلی فراهم کرد.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد در خاتمه یادآور شد: هم اکنون بالغ بر ۲۰ پروژه در قالب بهسازی و روکش آسفالت در راه های مواصلاتی سطح استان در حال انجام است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • عای 0 0

    جاده مهریز به مروست و هرات افتضاح هست ،جاده گاریزات به دهشیرافتضاح