| کد خبر: 265313 |

تغییر و تحولات در پایانه بار یزد برای خدمت رسانی بهتر به رانندگان

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در حاشیه بازدید از پایانه بار یزد گفت: تا پایان سال جاری تغییرات محسوسی در بخش های مختلف ساختمانی، تأسیسات برقی و مکانیکی پایانه بار به منظور ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به فعالان حوزه حمل ونقل را شاهد خواهیم بود.

تین نیوز

حامد معتمدی در حاشیه بازدید از پایانه بار یزد اظهار کرد: با توجه به سیاست های این اداره کل، به ویژه در سال های اخیر در خصوص اقدامات تعمیر و نگهداری پایانه بار و در جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به رانندگان و متصدیان  شرکت ها، واحد های خدماتی و کلیه فعالان حوزه حمل ونقل کالا، بازدیدهای دوره ای از این مجموعه در دستور کار قرار دارد.

به گزراش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، افزود: طی این بازدید، پروژه های در حال اجرا و اقدامات انجام شده در خصوص تعمیر و نگهداری خدمات عمومی پایانه بار شامل نمازخانه، سرویس های بهداشتی، محوطه پارکینگ، نحوه عملکرد سالن های اعلام بار و ... مورد بررسی قرار گرفت.

معتمدی اذعان کرد: در نشستی با  حضور علیرضا مشرف مدیر پایانه بار و همچنین نمایندگان شرکت های حمل ونقلی مستقر در پایانه، به طور مستقیم و بی واسطه از مسائل، مشکلات، درخواست ها و مطالبات آنان مطلع و راهکارهای مقتضی جهت برون رفت از برخی مشکلات، ارائه شد.

این مقام مسئول تأکید کرد: به لطف خدا طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری تغییرات ملموسی بخشهای ساختمانی و تاسیساتی پایانه بار یزد را شاهد خواهیم بود که گامی بلند در جهت خدمت رسانی بهتر به همه فعالان در این بخش، محسوب می شود.

گفتنی است قرارداد تعمیر و نگهداری پایانه بار و بازدید از پروژه های در حال انجام، عملکرد شرکت خودگردان، مشکلات شرکت های حمل ونقلی مستقر در پایانه و مسائل مربوط به کارکنان این واحدها، مشکلات پرسنل سالن های اعلام بار نیز از جمله مواردی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی 0 0

    کاش یک تغییر اساسی هم در زمینه بومی گرایی و بارهای که مختص رانندگان بومی یزد اعلام می شود، می دادند

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    پایانه بار یزد قدیم خیلی خوب بود اما متاسفانه اکنون درمحوطه دلالان جولان میدهند اگر مدیریت مثل سابق باشد نباید حتی یک دلال در محوطه بار اعلام کند درضمن چرا بارنامه برای بارهای سنگین کاشی وبارهای ۳۲ تنی وغیرمجاز‌صادر میشود وچرا مدیران حمل ونقل یزد با بارهای سنگین برخورد نمیکنند که تمام راه ها وپل ها و کامیونها وتریلی ها به خاطر حرص مدیران کارخانه های کاشی میبد اردکان ویزد تخریب شده اند وهیچکس پاسخگو نیست راهداری چرا اجازه میدهد کارخانه های کاشی سرامیک بارهای بسیار سنگین به راننده تحمیل کنند