| کد خبر: 265028 |

مجوز نصب بیلبورد در حاشیه راه های استان یزد به متراژ ۳۲۰ مترمربع صادر شد

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان یزد گفت: در نیمه نخست سال جاری مجوز ساخت، نصب و بهره برداری برای چهار دستگاه بیلبورد به متراژ تقریبی ۳۲۰ مترمربع صادر شد.

تین نیوز

 حامد معتمدی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان یزد گفت: در نیمه نخست سال جاری مجوز ساخت، نصب و بهره برداری برای چهار دستگاه بیلبورد به متراژ تقریبی ۳۲۰ مترمربع صادر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معتمدی در رابطه با ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه معاونت فنی اظهار کرد: مجتمع های خدمات رفاهی، تیر پارک ها، شهرک های حمل ونقلی، قراردادهای بهره برداری از تابلوهای تبلیغاتی سطح راه های استان، ساخت و بهره برداری از پل های عابر پیاده و نصب تابلوهای تبلیغاتی بر روی آن ها و ... از جمله فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه است.

 

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان افزود: در همین راستا در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ صدور مجوز نصب و بهره برداری تابلوهای اختصاصی (قهوه ای رنگ) به تعداد چهار مورد که ۲ مورد آن مربوط به شهرستان میبد، یک مورد شهرستان اردکان و یک مورد نیز مربوط به شهرستان اشکذر بوده، از سوی این معاونت صادر شده است.

معتمدی همچنین به صدور مجوز بهره برداری یک دستگاه پل عابر پیاده واقع در محور کنارگذر غربی شهرستان میبد اشاره و اضافه کرد: صدور مجوز ساخت و نصب چهار دستگاه تابلو تبلیغاتی یا بیلبورد در حاشیه راه به متراژ تقریبی ۳۲۰ مترمربع نیز از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوده است.

وی تصریح کرد: واگذاری و بهره برداری مجتمع نمازخانه ای بین راهی تنگ چنار واقع در شهرستان مهریز و واگذاری بهره برداری از مجموع پایانه بار به مجری طرح خودگردان نیز در جهت ایجاد فرصت شغلی، طی ۶ ماه گذشته انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.