| کد خبر: 264088 |

قطار حمل خرده بار از یزد به تهران راه اندازی شد

مدیر کل راه آهن یزد گفت: در راستای خدمت رسانی به مسافرین شبکه ریلی و مردم استان و تسریع در ارسال بار خرد در مسیر یزد به تهران و بالعکس، قطار حمل خرده بار اختصاصی در این مسیر راه اندازی شد.

تین نیوز

حسین معصومی گفت: بر پایه درخواست شهروندان استان و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش خطرات جاده ای و آلودگی های زیست محیطی و همچنین تسریع و تسهیل در حمل بار خرد، با پیگیری های صورت گرفته از سوی این اداره کل و همکاری شرکت پیشتاز راه و شهر (مجری حمل خرده بار ریلی )، قطار حمل خرده بار اختصاصی شهر یزد راه اندازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیر کل راه آهن یزد اضافه کرد: اکنون امکان حمل خرده بار حتی به صورت تناژی نیز در این ایستگاه وجود دارد.

مدیر کل راه آهن یزد افزود: از این پس مردم استان می توانند با استفاده از سامانه تجارت الکترونیک شرکت پیشتاز راه و شهر به آدرس Ghatarbar.ir و ثبت سفارش در قسمت خدمات درب به درب، خدمات درخواستی خود را ثبت تا پرسنل این شرکت با تکمیل زنجیره خدمت و فرآیندهای لجستکی، نسبت به دریافت بار از درب منزل ایشان اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: کسب و کارهای فعال در شهر یزد نیز میتوانند ضمن تماس با شماره تلفن ۵۳۷۴۱ (۰۲۱) و ثبت درخواست انعقاد قرارداد، مرسولات دائمی خود را با تسهیلات و قیمتی مناسب، با قطار به اقصی نقاط کشور ارسال نمایند.

تردد روزانه ۱۹ رام قطار مسافری در این اداره کل شامل قطارهای مبدا- مقصد یزد (یزد- تهران و یزد- مشهد و بالعکس)، قطارهای عبوری (تهران- کرمان، تهران- بندرعباس، تهران- زاهدان، اصفهان- بندرعباس، اصفهان- زاهدان و بالعکس) و قطارهای کمربندی (کرمان- مشهد، بندرعباس- مشهد، شیراز- مشهد و بالعکس) است.

تعداد قطارهای مسافرتی یزد ۱۹ رام در شبانه روز می باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلام 2 0

    این هم از مدیریت های عاقلانه این دوره است لکن بلند پورسید آقایی فقط دنبال سیاه نمایی است