| کد خبر: 260540 |

پروازهای فوق العاده یزد_نجف از ۳ شهریور برقرار می‌ شود

مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد از برقراری پرواز فوق العاده مستقیم یزد نجف در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین توسط هواپیمایی کاسپین در این فرودگاه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد از برقراری پرواز فوق العاده مستقیم یزد نجف در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین توسط هواپیمایی کاسپین در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان یزد؛ کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد از برقراری پرواز فوق العاده مستقیم یزد نجف در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین توسط هواپیمایی کاسپین در این فرودگاه خبر داد.

 دهقان منشادی با اشاره به افزایش بی سابقه حجم تقاضا برای سفر هوایی به مقصد عراق اظهار کرد: بر این اساس ۳ پرواز مستقیم به مقصد نجف اشرف از فرودگاه یزد انجام می شود.

وی با بیان اینکه این پروازها در تاریخ ۳ و ۱۰ و ۱۷ شهریورماه سال جاری انجام می شود، ادامه داد: انتقال زائران حسینی از فرودگاه بین المللی یزد به فرودگاه نجف توسط شرکت هواپیمایی کاسپین انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد تأکید کرد: زائران اربعین حسینی می توانند بلیت پروازی را با قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری از طریق سایت شرکت های هواپیمایی به سهولت دریافت کنند.

 مدیرکل فرودگاه های یزد عنوان کرد: تا کنون برقراری پروازهای فوق قطعی شده و مذاکرات با شرکت های هواپیمایی برای افزایش پروازها در حال پیگیری است که نتایج آن به اطلاع شهروندان گرامی می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.