| کد خبر: 257313 |

رصد مراحل اجرای پروژه های عمرانی یزد اجرایی می شود

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه اجرای پروژه های عمرانی در این کلان شهر باید تسریع شود، گفت: مراحل اجرای این پروژه ها باید به صورت مستمر رصد شود.

تین نیوز

عزیزالله سیفی با اشاره به اینکه یکی از حوزه های مهم فعالیت شهرداری ها، مسائل عمرانی است، اظهار کرد: پروژه های عمرانی باید مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته اجرا شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سیفی با بیان اینکه در سطح شهر پروژه های متعددی در حال اجرا است، افزود: در ابتدای فعالیت دوره جدید شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد، اولویت فعالیت ها به تکمیل پروژه های نیمه تمام گذاشته شد و در این زمینه اقدامات فراوانی صورت گرفت، به طوری که پروژه های نیمه تمامی که سال ها از تصویب و شروع به کار آن ها گذشته بود، به پایان رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته، پروژه های جدید نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفت و تلاش شد که این پروژه ها در نقاط مختلف شهر با رعایت عدالت محوری در سطح شهر اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام پروژه ها و عملیات های اجرایی باید در راستای شعار سال باشد و در اجرای آن ها تسریع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی نیمه تمام نیز نیازمند همت جمعی و همدلی ارگان های مربوطه با شهرداری هستیم تا هرچه سریع تر این پروژه ها به بهره برداری برسد.

وی گفت: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در ارتباط با پروژه های عمرانی باید مورد توجه باشد، لزوم پیگیری و رصد برای اجرای به موقع آن ها است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.