| کد خبر: 267447 |

۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار جاده بجنورد به جنگل گلستان چه شد؟

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال از یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته به پروژه بجنورد-جنگل گلستان سر از استان گلستان درآورد که ما خواستار بازگشت آن هستیم.

تین نیوز

مهدی رشیدی در نشست راهبری وضعیت تصادفات استان اظهار کرد: امسال در بودجه برای اجرای طرح راهسازی در محور بزرگراه سراسری بهشهر-گرگان-آزادشهر-بجنورد-قوچان یکهزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه راهسازی بجنورد-جنگل گلستان، مختص خراسان شمالی تخصیص یافت و ۴۰۰ میلیارد ریال به استان گلستان اختصاص یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رشیدی افزود: متاسفانه ۱۵۰ میلیارد ریال از این منابع با استناد نادرست و با عنوان قرض، سر از استان گلستان درآورد که انتظار می رود سازمان برنامه و بودجه این اعتبار را برای تکمیل این طرح راهسازی و شتاب دادن به آن، به خراسان شمالی بازگرداند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اجرای طرح چهارخطه کردن مسیر بجنورد-جنگل گلستان اکنون ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح ساخت باند دوم بهشهر-گرگان-آزادشهر-بجنورد-قوچان ۵۶۰ کیلومتر طول دارد که ۲۷۲ کیلومتر از این مسیر در استان خراسان شمالی و در حدفاصل فاروج-جنگل گلستان واقع است.

بخش های زیادی از این مسیر در سال های گذشته به بهره برداری رسیده و تکمیل باند دوم بجنورد-جنگل گلستان به طول ۱۳۴ کیلومتر دست اجراست.

استان خراسان شمالی حدود ۶ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود چهار هزار و ۶۵۲ کیلومتر آن راه روستایی و مابقی راه اصلی است که حدود ۱۸۵ کیلومتر آن را بزرگراه تشکیل می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.