| کد خبر: 265906 |

پروژه علاج بخشی خلیج گرگان با حضور سید ابراهیم رئیسی افتتاح شد

پروژه علاج و لایروبی خلیج گرگان با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

تین نیوز

️علاج بخشی خلیج گرگان از پروژه های مصوب دور اول سفر رئیس جمهور به استان گلستان بوده که در دور دوم سفر هیات دولت به گلستان با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و  مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز، وزیر راه و شهرسازی در سفر رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به منظور افتتاح ۳۳۵۴ واحد مسکونی، ۴۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه های حمل و نقل و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۰۰۰۰ واحد مسکونی به استان گلستان سفر کرده است.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های کل راهداری و حمل ونقل جاده ای به ارزش ۱۱ هزار میلیارد ریال، افتتاح ۱۸۵۴ واحد مسکونی در قالب پروژه های خود مالکی، روستایی، نهضت ملی و بافت فرسوده، شروع عملیات اجرایی ۵۰۰۷ واحد مسکونی شهری در سایت ۴۸ هکتاری و افتتاح قطعه اول کمربندی گرگان به طول ۱۵ کیلومتر در برنامه سفر است.

همچنین، احداث خط دوم راه آهن سبز دشت به ترکمن به طول ۲۰ کیلومتر، واگذاری ۱۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن روستایی، شروع عملیات اجرایی آماده سازی ۵ هزار قطعه زمین مسکن روستایی، افتتاح ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی و از دیگر برنامه هایی است که در سفر هیات دولت به گلستان انجام می شود.

بیش از یک سوم گستره خلیج گرگان خشک شده بود که به همت دولت و با اجرای طرح علاج بخشی احیا شد و ب️ا افتتاح پروژه علاج بخشی خلیج گرگان که از پروژه های مصوب دور اول سفر رئیس جمهور به استان گلستان بوده است، تراز آب خلیج گرگان ۴۰ سانتی متر افزایش یافت. ️پیش از این حدود یک سوم از مساحت خلیج گرگان خشک شده بود که به همت دولت کریمه سیزدهم احیا و جان دوباره گرفت.

یادآوری می شود در این سفر در مجموع ۴۵ هزار میلیارد ریال پروژه های حمل و نقل و ۳۳۵۴ واحد مسکونی به همراه ساختمان اداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گلستان افتتاح می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.