| کد خبر: 261362 |

جابجایی ۲۷ هزار زائر گلستانی توسط ۲ هزار و ۸۰۰ راننده عمومی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بر همت تمام رانندگانی که با مردانگی، غیرت و ایثار در این طرح همکاری داشته، درود فرستاد و از زحمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر آنان قدردانی ویژه کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اتمام روزهای پایانی رفت و برگشت زائران اباعبداله الحسین(ع) در نشست با اصحاب رسانه بر همت تمام رانندگانی که با مردانگی، غیرت و ایثار در این طرح همکاری داشته، درود فرستاد و از زحمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر آنان قدردانی ویژه کرد.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان در این نشست مطبوعاتی به منظور ارائه گزارش طرح جابجایی زائران اربعین حسینی، گفت: با تلاش و همت شبانه روزی ۲ هزار و ۸۰۰ راننده عمومی استان، حدود ۲۷ هزار زائر تا بامداد روز شنبه ۱۸ شهریورماه استان به صورت رفت و برگشت به کربلا اعزام شدند.

به گفته وی، برای تقدیر از رانندگان، شرکت های حمل و نقل و مالکان ناوگان عمومی استان بویژه اتوبوس در مراسمی تقدیر بعمل می آید.

 وی با بیان اینکه بیش از ۹۷ درصد جابه جایی زائران اربعین استان با اتوبوس انجام شده، افزود: ۱۲۰ دستگاه اتوبوس در قالب ۷۰ شرکت حمل و نقلی از غرب تا شرق استان طی یکهزار و ۶۸ سفر توانستند زائران را جابه جا کنند.

مصدقی اظهار کرد: از بین تمام زائران اعزامی، تنها ۲ کاروان از اتباع خارجی جامعه المصطفی استان به مرز شلمچه و بقیه به مرز مهران رفتند.

رئیس کمیته حمل ونقل و سوخت ستاد اربعین گلستان گفت: از مجموع ۲۷ هزار زائر اعزامی ۱۱ هزار و ۴۴۸ زائر از استان به مرز مهران و ۱۵ هزار و ۲۴۶ نفر از مرز مهران جابه جا شدند.

به گفته مصدقی، با توجه به حجم کثیر برگشت زائران از ناوگان سایر دستگاهها از جمله شهرداری گرگان و گنبد نیز به تعداد ۹ دستگاه در پایانه مرزی مهران استفاده شده است.

وی با بیان اینکه در روز پنجشنبه گذشته فقط ۶۳ سفر برای ۲ هزار و ۷۱ زائر اتفاق افتاد، افزود: بطور متوسط روزانه ۴۰ تا ۴۵ اتوبوس برای برگشت زائران طی چند روز گذشته به مهران اعزام شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.