| کد خبر: 258400 |

مراحل واگذاری اتوبوس های وارداتی به متقاضیان ابلاغ شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان چگونگی واگذاری اتوبوس های وارداتی مورد تقاضای ۱۹ شرکت حمل ونقل مسافری و راننده متقاضی دریافت این اتوبوس ها را تشریح کرد.

تین نیوز

۱۹ شرکت حمل و نقل مسافری استان گلستان و راننده متقاضی دریافت اتوبوس های وارداتی هستند که برای طی مراحل قانونی به سازمان متبوع اعلام شده است.

عادل مصدقی پنج شنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ با اشاره به برگزاری وبینار سراسری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با مدیران کل و معاونین حمل و نقل و تشکل های صنفی این بخش و نمایندگان دستگاه های مرتبط با موضوع واردات اتوبوس های بین شهری و نشست هم اندیشی با مشاوران حوزه راهداری استان، اظهار کرد: از همه ظرفیت مشاوران و پیمانکاران بومی استان در اجرای پروژه های راهداری و حمل و نقل استفاده شده و مسیر بهره مندی از دانش و تجربه آنها هموار است.

گزارش پربازدید روز را بخوانید؛

◄ هیس! لکوموتیوران‌ ها بی صدا می‌ میرند!

◄ درخواست تسریع در تعیین نرخ حق توقف کامیون ها در سال جاری + سند

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مصدقی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد تنوع و گستردگی فعالیت ها و حجم اعتبارات اداره کل هستیم، ادامه داد: در اجرای پروژه ها، کیفیت، نظارت و تسریع در بهره برداری آنها بسیار مهم بوده و لازم است مهندسین مشاور که به عنوان دایره المعارف از ابتدای آغاز پروژه حضور دارند، با نهایت دقت و برآورد بهینه و اقتصادی، پروژه ها را به سوی اجرا و بهره برداری هدایت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تأکید بر اینکه اگر می خواهیم به سوی تحقق اهداف سازمانی حرکت کنیم، باید از مشاوران به روز، آگاه و مسلط بر دستورالعمل ها و قوانین جاری و رعایت ضوابط سازمانی استفاده کنیم، افزود: در استان گلستان ۳۷ شرکت مشاور ثبت شده وجود دارد که ۶ شرکت در حوزه راهداری فعال هستند.

وی تفکیک قراردادهای مطالعاتی و نقشه برداری، برقراری تعادل در به کارگیری نیروهای جوان و استفاده از تجارب گذشتگان، کنترل برنامه زمان بندی تفصیلی، ارائه صورت وضعیت ها در زمان مناسب، حضور مؤثر مشاورین در پروژه ها، تجمیع ریالی و یا کاری پروژه ها و دیگر موارد را از مهمترین دغدغه ها برشمرد و خاطرنشان کرد: مشاوران معتقد هستند تا دسته بندی کارشناسی و تصمیم گیری های جدید در این موارد اتخاذ و یا موارد مطرح شده به مراجع بالاتر پیشنهاد گردد.

مصدقی در ادامه آخرین وضعیت شرکت های حمل ونقل مسافری و رانندگان فعال در این بخش را تشریح کرد و گفت: ۱۹ شرکت حمل ونقل مسافری استان و راننده متقاضی دریافت اتوبوس های وارداتی هستند که برای طی مراحل قانونی به سازمان متبوع اعلام شده است.

وی با اشاره به اهمیت اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و شکل گیری قرارگاه دائمی اربعین در پایانه مسافری استان گلستان، تصریح کرد: افزایش این سهمیه و توجه به کارت سوخت اتوبوس ها پس از واردات آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه براساس مصوبه هیئت وزیران به دلیل افزایش حجم تقاضاهای مردمی به ویژه در ایام اربعین و راهیان نور، تصمیم بر واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری به کشور گرفته شده، اضافه کرد: ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ها طبق سهمیه های اعلامی، تقاضا و درخواست های خود را به سازمان متبوع اعلام خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین مسعودیانجاغرق 1 0

    عالیست ماشینهای فرسوده جمع میشود وناوگان امنیتش درست میشود خدا یکی هم به من بده

  • محمدرضارضاعطا خالو ماهشهر 1 0

    سلام واقعآ بادیدبازاین عمل خیررا انجام داده اید بسیارعالی وموفق باشید

  • محمد کامیوندار 0 0

    نوزده اتوبوس دسته دوم که اینهمه طول وتفضیل نداره