| کد خبر: 259875 |

تکمیل ۳ طرح جاده‌ ای استان کرمان تسریع می‌ شود

در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیر راه و شهرسازی بر تامین و آماده سازی اراضی نهضت ملی مسکن استان و تکمیل ۳ طرح جاده‌ ای استان با همراهی سازمان راهداری و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل تاکید شد.

تین نیوز

نشست مجمع نمایندگان استان کرمان برای تسریع در تکمیل  پروژه‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن و شهرسازی استان با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی عصر امروز ۱۶ مرداد در ساختمان دادمان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در این نشست وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع احداث جاده زرند- کوهبنان از طریق قرارگاه سازندگی خاتم و تامین اعتبار اجرای طرح از طریق پیگیری اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری و بخش تعهدات معادن دستور پیگیر دادند. طول کلی این مسیر ۳۴ کیلومتر است که ۱۹ کیلومتر آن در دست اجرا قرار دارد.

گزارش مهم روز را بخوانید؛

◄ جاده شهرضا، جان رانندگان کامیون را می گیرد

 

◄ حمایت مسئولان محلی از بومی گرایی در مراکز توزیع بار

◄ مرتفع ترین مسیر ریلی جهان کجاست؟

 

از دیگر موضوعات مورد بررسی پیگیری استفاده از شهرک‌های راه‌آهن و سازمان ملی زمین و مسکن در طرح نهضت ملی مسکن بود که دستور مساعدت در این خصوص صادر شد.

تکمیل جاده کرمان-بافق و برگزاری مناقصه‌های بخش‌های باقیمانده جاده و همچنین تخصیص اعتبارات سفر رییس‌جمهور از دیگر موضوعات بود. در خصوص این مسیر جاده ای که طول کلی آن ۱۵۸ کیلومتر است و ۷۸ کیلومتر آن بهره‌برداری شده و ۱۴ کیلومتر در دست اجراست دستور مساعد صادر شد.

جدیت و پیگیری برای آماده‌سازی اراضی نهضت ملی مسکن و تامین باقیمانده اراضی موردنیاز در طرح نهضت ملی مسکن به ویژه در شهر کرمان با پیگیری استانداری از جمله توافقاتی بود که در این نشست بر آن تاکید شد.

در این نشست همچنین در خصوص تکمیل محور کرمان-راور-دیهوک و افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده و تکمیل ۲۰ کیلومتر دیگر تا پایان سال تصمیم گیری شد. طول کلی این پروژه ۱۸۸ کیلومتر است که ۷۲ کیلومتر آن در حال بهره‌برداری است و ۵۳ کیلومتر آن در دست اجرا قرار دارد.

در این نشست، خسرو دانشجو معاون شهرسازی و معماری، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، حافظی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای، کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، نمایندگان شرکت فرودگاه‌ها، راهداری استان حضور داشتند.

همچنین نمایندگان استان کرمان؛ زاهدی نماینده کرمان، حسن‌پور نماینده سیرجان، اعظمی ساردویی نماینده جنوب کرمان، محمدی نماینده بافق، پورابراهیمی نماینده کرمان، شریعتی نماینده زرند در این نشست به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند و برای رفع مشکلات استان بحث و تبادل نظر کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Mohsen 0 1

    سلام بافت نه بافق

  • مرتضی 1 0

    نماینده بافت احتمالا لالمونی گرفته بوده که بگه بافت جاده نداره

    • حسن 0 0

      سلام نماینده بافت هیج کاری برای خراب شده بافت انجام نداد در اصل بافت نماینده نمی خواهد بهتر اباد میشود روستای گوغر سال به سال خرابتر میشود فقط نماینده میاید برای رای گرفتن روستای گوغر باید به سیرجان متصل بشود بافت مدیرخوب ندارد هرشهرستانی که دیدین دارد خرابه میشود بدانید مدیران نالایق دارد سیرجان بافت نماینده باسواد فقط پورابراهیمی کاشکی نماینده بافت یا سیرجان بود نماینده بی سواد شهرستان را نابود میکند سیرجان ثروت عظیمی دارد اگر نماینده خوبی داشت اوضاع شهر اینطوری نبود اینها برای نگهبانی باغ پسته خوب هستن

  • ناشناس 0 0

    درگزارش بالا اسم شهرستان بافت است شما نوشته بودید بافق

  • ناشناس 0 1

    همش حرف از شمال آستانه از جنوب استان چه خبر

  • ناشناس 0 0

    جنوب استان هیچ بودجه ای نداره توقرن بعدی تصمیمی براش میگیرن

  • ناشناس 0 0

    جاده کهنوج رودبار .رودبار جنوب به ایرانشهر تامرز کرمان جازموریان...جاده جیرفت فاریاب مساوی است با جاده مرگ کم عرض کوره راه

  • ایرانی 0 0

    ازجاده بافت به آرزوییه خبری نیست تاتمام مردم تلف نشن

  • علی 0 0

    چرا وقتی وارد استان کرمان می شویم،جاده هاش اینقدر داغونه!؟ مثلا جاده انار شهربابک از بدو افتتاح روکش نشده اند، نیاز به حسابرسی اداره راه استان کرمان و عملکرد واقعی انجام شده می باشد.استان یزد را الگو قرار دهید،

  • ناشناس 0 0

    بزرگراه خلیج فارس شهربابک از بدو افتتاح روکش و تعمیرنشده، اما از بیت المال زیاد هزینه شده!!نیاز به ورود بازرسی و همچنین حسابرسی از تهران می باشد.

  • حسن 0 0

    جاده نرماشیر به ریگان خیلی شلوغ نیاز به دو بانده شدن داره آمار تصادف خیلی بالاست