| کد خبر: 267262 |

️انجام ۵۲۰ کیلومتر عملیات آسفالتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

️سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۲۰ کیلومتر در محورهای مواصلاتی، عملیات آسفالت انجام شده است.

تین نیوز

️سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۲۰ کیلومتر در محورهای مواصلاتی، عملیات آسفالت انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید شهرام کهریزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه عملیات آسفالتی شامل ۲۷۸ کیلومتر در محورهای شریانی، ۱۲۷ کیلومتر در محورهای فرعی و ۱۱۵ کیلومتر در محورهای روستایی بوده که ۲۹۴ کیلومتر عملیات رگلاژی و ۲۲۶ کیلومتر رویه نهایی است. 

وی درباره تناژ آسفالت مصرفی گفت: طی ۱۰ ماهه سال‌جاری ۵۷۸ هزار و ۴۲۹ تن آسفالت به صورت امانی و پیمانی مصرف شده که از این تناژ، ۵۶۳ هزار تن پیمانی و بیش از ۱۵ هزار تن امانی بوده است. 

کهریزی افزود: طی ۱۰ ماهه سال‌جاری ۵۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه روکش حفاظتی (اسلاری‌سیل)، ۴۳ کیلومتر لکه‌گیری آسفالتی صورت گرفته است. 

کهریزی درباره عملیات آسفالتی در محورهای روستایی گفت: ساخت و آسفالت ۸۲ کیلومتر از راه‌های روستایی و ۵۸ کیلومتر زیرسازی تا مرحله انجام پریمکت انجام شده است. 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی خاطرنشان کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهداف ما مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است. 

کهریزی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی این اداره کل با هموطنان است و می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و… را به صورت شبانه روزی مطرح و پیگیری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.