| کد خبر: 268073 |

گرفتاری ۲۲مسافر در ریزش بهمن در گردنه خان بانه

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای کردستان گفت: صبح امروز در گردنه خان محور بانه- سقز به علت ریزش بهمن سنگین تعدادی از مسافران گرفتار شدند که با تلاش عوامل راهداری، مسیر پاکسازی و مسافران نجات یافتند.

تین نیوز

 

فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل  جاده ای کردستان با اشار ه به ریزش بهمن در گردنه خان محور بانه- سقز اظهار داشت: به علت ریزش بهمن در این محور ۲۲ مسافر یک اتوبوس و چند دستگاه خودرو سواری گرفتار شدند که با کمک و همکاری پلس راه به آنان امداد رسانی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسنی با بیان اینکه همچنان برای گردنه خان ریزش بهمن محتمل است، افزود: در حال حاضر در محور دیواندره-سقز کولاک شدید گزارش شده است و از مسافران درخواست می شود از ترددهای غیر ضروری در این محور خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان یادآور شد: صبح امروز همچنین محور دیواندره- سقز برای دقایقی مسدود شده بود که در حال حاضر بازگشایی شده است.

وی همچنین به تداوم انسداد گردنه ژالانه اشاره و اضافه کرد: روز گذشته چندین بهمن سنگین در این گردنه رخ داد که ماشین آلات راهداری نیز گرفتار شدند، البته به کسی آسیب وارد نشد و راهداران برای بازگشایی گردنه در این محور حضور دارند.

براساس آمارها در جاده های استان کردستان ۱۶ منطقه کولاک گیر و بهمن خیز و همچنین ۲۳ گردنه وجود دارد که خدمات دهی در این مناطق راهداری را در زمستان با مشکلات فراوانی مواجه می کند لذا احداث راهدارخانه می تواند ارائه خدمات در این ایام را تسریع و تسهیل کند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.