| کد خبر: 263449 |

۷۲۰ میلیارد ریال برای ایمنی و حریم راه های کردستان هزینه شد

در هفت ماهه اول سالجاری ۷۲۰ میلیارد ریال برای حفظ ایمنی و حریم راه های استان هزینه شد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در هفت ماهه اول سالجاری ۷۲۰ میلیارد ریال برای حفظ ایمنی و حریم راههای استان هزینه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان)، صلاح الدین محمدی معاون راهداری کردستان با اشاره به اقدامات حوزه ایمنی و حریم راه های استان در هفت ماهه سالجاری اظهار داشت: در این مدت دو هزار و ۳۵۰ کیلومتر خط کشی سرد در محورهای استان انجام شد.

معاون راهداری استان کردستان با اشاره به اینکه در راستای آرام سازی ترافیک نیز ۹۰ کیلومتر شیار لرزاننده انجام شد، افزود: در ۵۱ مقطع نیز ایمن سازی اضطراری راه ها صورت گرفته است.

 وی با اشاره بر لزوم استفاده تابلوهای ایمنی و اطلاعاتی راهها جهت سهولت تردد، گفت: در هفت ماهه سالجاری بیش از ۹ هزار تابلو علائم ایمنی راهها در سطح جاده های استان نصب، تعمیر و نظافت شد. محمدی اضافه کرد: همچنین در همین مدت بیش از هزار و ۸۹۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی در سطح جاده های استان احداث، تعمیر و نظافت شد.

معاون راهداری استان کردستان به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه حریم و ایمنی راه اشاره کرد و گفت: اجرای روشنایی نقطه ای در ۶ تقاطع همسطح، نگهداری روشنایی راه به طول ۴۵ کیلومتر، ارتقاء حفاظ ایمنی میانه راهها و نواحی پل و پرتگاهی و بهسازی حفاظ های موجود به طول ۱۱ کیلومتر ، نگهداری ۵۵ دستگاه چراغ چشمک زن تقاطع ها و نگهداری ۸ دستگاه تونل از دیگر اقدامات امسال بود که در مجموع با هزینه ۷۲۰ میلیارد ریال انجام گرفت. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.