| کد خبر: 260819 |

۴۱ هزار زائر از مرز باشماق تردد کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان گفت: براساس آخرین آمار، از ۲۷ مرداد تاکنون بیش از ۴۰ هزار و ۸۷۰ زائر اربعین از مرز باشماق تردد کردند.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان گفت: براساس آخرین آمار، از ۲۷ مرداد تاکنون بیش از ۴۰ هزار و ۸۷۰ زائر اربعین از مرز باشماق تردد کردند. 

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان اظهار کرد: از روز ۲۷ مرداد ماه (اول صفر) تاکنون بیش از ۴۰ هزار و ۸۷۰ زائر از مرز باشماق تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۴۱ درصدی همراه است. 

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی بیش از ۲۳ هزار و ۲۵۲ نفر از مرز باشماق خارج شده اند، افزود: در این مدت بیش از ۱۷ هزار و ۶۱۸ هزار نفر نیز از طریق این مرز وارد کشور شده اند.

حسنی اذعان کرد: از تعداد کل ترددها، ۲۱ هزار و ۱۱۳ نفر زائر ایرانی و ۱۹ هزار و ۷۵۷ نیز مسافر خارجی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان تاکید کرد: هم اکنون تردد زائران اربعین حسینی از مرز باشماق مریوان به عتبات عالیات به صورت روان و با سهولت در حال انجام است و تمام ظرفیت های لازم برای افزایش تردد ها ایجاد شده است.

 حسنی در پایان گفت: در حال حاضر ۴۴ دستگاه اتوبوس و ۷۶ دستگاه مینی بوس بخش دولتی و خصوصی برای انتقال زائران به مرز باشماق آماده خدمت رسانی هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.