| کد خبر: 264377 |

تاکید رئیس جمهور بر محرومیت زدایی از چهارمحال و بختیاری

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای استان چهارمحال و بختیاری بر تلاش در جهت محرومیت زدایی از این استان تاکید کرد.

تین نیوز

رئیس جمهور در بدو ورود به شهرکرد با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای استان چهارمحال و بختیاری بر تلاش در جهت محرومیت زدایی از این استان تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری، در فرودگاه بین المللی شهرکرد گفت: مصوبات هر سفر باید برای عملیاتی شدن پیگیری شوند تا شاهد باشیم استانی که تا این حد ظرفیت و استعداد دارد دچار محرومیت نشود.

وی افزود: در این سفر تلاش می کنیم پیگیر مصوبات دور نخست سفرهای استانی باشیم تا بتوانیم کارهایی انجام بدهیم که انشاءالله مشکلات استان برطرف شود.

رئیسی در سفر یکروزه خود به چهارمحال و بختیاری، علاوه بر بررسی کیفیت و میزان اجرای مصوبات سفر اول دولت مردمی به این استان، پروژه های آبرسانی و برق رسانی به بخش های مختلف استان چهارمحال و بختیاری را نیز افتتاح خواهد کرد.

رئیس جمهور همچنین پس از دیدار عمومی با مردم شهرستان شهرکرد، دیدارهایی نیز با نخبگان و فعالان اقتصادی استان و جمعی از سران عشایر داشته و پس از جمع بندی نتایج سفر از سوی اعضای دولت در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان، در نشست خبری پایانی، نتایج این سفر یکروزه را برای مردم و اصحاب رسانه تشریح می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.