| کد خبر: 261747 |

۲۹۲ کیلومتر راه روستایی در چهارمحال وبختیاری ساخته می شود

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال وبختیاری گفت: تاکنون برای ساخت ۲۹۲ کیلومتر راه روستایی قرارداد منعقد شده است.

تین نیوز

علیرضا مالکی دوشنبه بیست و هفتم شهریورماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام محور آسفالته استان چهارمحال وبختیاری سه هزار و ۷۵۷ کیلومتر است، اظهار کرد: دو هزار و ۵۵۷ کیلومتر از این محور روستایی دارای آسفالت است و می توان گفت بیش از دوسوم محورهای استان محورهای روستایی است که بیشتر آن ها از نعمت آسفالت بهره مند هستند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مالکی افزود: رتبه آسفالت استان چهارمحال وبختیاری در کشور ۸۲ است که در مقایسه محورهای آسفالته استان های دیگر نیز یک درجه بالاتر از سایر استان ها است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال وبختیاری با تاکید بر اینکه ۸۱۲ کیلومتر راه روستایی و فرعی جدید در استان ساخته شده است، ادامه داد: از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ در مجموع ۶۱۲ کیلومتر راه روستایی و ۲۰۰ کیلومتر راه فرعی در استان احداث شده است.

مالکی با اشاره به اینکه تاکنون برای ساخت ۲۹۲ کیلومتر راه روستایی قرارداد منعقد شده است، تاکید کرد: ۱۳۳ کیلومتر از این مقدار زیرسازی و حدود ۱۲۰ دستگاه ابنیه فنی ساخته شده است، حدود ۱۰۰ کیلومتر از این محورها آماده برای آسفالت هستند.

وی گفت: طول آسفالت اجرا شده در سال جاری ۶۴ کیلومتر است که شامل بیش از ۱۸ روستا در شهرستان های کوهرنگ، اردل، خانمیرزا، سامان، بن، بروجن، لردگان و فلارد است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: ۵۶ روستای دارای شرایط دیگری در استان باقی مانده است که عملیات بهسازی و روکش آسفالت آن ها در صورت تأمین و تخصیص حدود چهار هزار میلیارد تومان اعتبار انجام خواهد شد و در خوشبینانه ترین حالت تا پنج سال آینده محور بدون آسفالت در استان نخواهیم داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلام 0 0

    ‌چرا ایقد دروغ میگی