| کد خبر: 264127 |

دستگیری مدیران فراری 22 میلیون دلاری یک شرکت پتروشیمی

تعهد ارزی این افراد به میزان 22 میلیون دلار است که پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و پس از انجام تحقیقات، متهمان ضمن اعتراف به بزه ارتکابی به مرجع قضائی معرفی شدند.

تین نیوز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۲میلیون دلاری عدم ایفای تعهد ارزی خبر داد و گفت: کارشناسان میزان تعهد ارزی را بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال برآورد کرده اند؛ مدیران فراری دستگیر شدند.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ماموران این پلیس موفق به دستگیری متعهدان ارزی در محدوده خیابان ولی عصر(عج) شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه و  شکایت تعدادی از صرافان و بانک مرکزی مبنی بر عدم ایفای تعهد ارزی توسط مدیران شرکتی فعال در زمینه پتروشیمی که 22 میلیون دلار ارز جهت واردات مواد شیمیایی دریافت کرده اند و به تعهدات ارزی و عدم فروش ارز حاصل از صادرات عمل نکرده و متواری شده اند لذا کارآگاهان این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری متهمین کردند.

سرهنگ افشاری گفت: تعهد ارزی این افراد به میزان 22 میلیون دلار است که پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و پس از انجام تحقیقات، متهمان ضمن اعتراف به بزه ارتکابی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی ارز مورد تعهد را بیش از 11 هزار میلیارد ریال اعلام کرده اند، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره های 02166747343 یا 09999871392 تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.