| کد خبر: 155581 |

رئیس پلیس راه استان زنجان:

تصادف در محورابهربه خدابنده 2 کشته و 6 مصدوم بر جای گذاشت

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: تصادف در محور ابهر به خدابنده 2 کشته و 6 مصدوم بر جای گذاشت.

تین نیوز

 رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: تصادف در محور ابهر به خدابنده 2 کشته و 6 مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از وقوع یک فقره تصادف در محور ابهر به خدابنده خبر داد و افزود: شامگاه یکشنبه برخورد پژو پارس با خودرو آل ۹۰، دو کشته و 6 مصدوم بر جای گذاشت.

وی علت اصلی وقوع این تصادف را سبقت غیرمجاز از جانب راننده خودرو پژو پارس اعلام کرد و گفت: راننده خودرو پژو پارس به علت نداشتن بیمه از بیمارستان متواری شده است.

ئیس پلیس‌راه استان زنجان به وضعیت تردد در جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حجم ترافیک در جاده‌های زنجان به خرمدره، زنجان به بیجار و زنجان به میانه‌بالا است.

شیرمحمدی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های استان زنجان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم‌افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه 1816 تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

شیرمحمدی بابیان اینکه زنجان یک استان عبوری است و بیشتر جاده‌ها برای گذر مسافران بزرگراه است، گفت: در این میان رانندگان به‌محض خستگی در اولین فرصت در یک مجتمع و پارکینگ اقدام به استراحت کنند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان در هر دو ساعت 15 دقیقه استراحت کنند و در محل های که مطمئن هستند تصادف پیش نمی‌آید توقف کنند، افزود: رانندگان در شب از رانندگی خودداری کنند چراکه دید بسیارکم می‌شود و از رانندگی بین خطوط و سبقت و انحراف به چپ جلوگیری کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.