| کد خبر: 257680 |

وعده ای دیگر از شهردار تهران:

◄ برنامه شهرداری برای اتوبان سازی/ مجوز رینگ شمالی تهران دریافت شد

شهردار تهران گفت: در حال حاضر سه بزرگراه و آزادراه شامل آزادراه شهید شوشتری، بال غربی بزرگراه یادگار امام و بزرگراه شهید بروجردی را که فاز اول آن امسال افتتاح می شود، در دست اجرا داریم.

تین نیوز

شهردار تهران گفت: در حال حاضر سه بزرگراه و آزادراه شامل آزادراه شهید شوشتری، بال غربی بزرگراه یادگار امام و بزرگراه شهید بروجردی را که فاز اول آن امسال افتتاح می شود، در دست اجرا داریم.

به گزارش تین نیوز، علیرضا زاکانی این مطلب را 11 اردیبهشت ماه در یک نشست خبری و در پاسخ به پرسشی در مورد برنامه های شهرداری تهران برای ساخت اتوبان بیان کرد.

وی افزود:  تهران را به سمت شهر انسان محور می بریم تا بر پایه هوشمند سازی به شهروندان خدمت ارائه دهیم.

او در عین حال تاکید کرد: در حال حاضر سه بزرگراه و آزادراه شامل آزادراه شهید شوشتری، بال غربی بزرگراه یادگار امام و بزرگراه شهید بروجردی را که فاز اول آن امسال افتتاح می شود را در دست اجرا داریم و چندین هزار میلیارد تومان هزینه این پروژه ها است.

زاکانی گفت: اقدامات اولیه تونل شهید متوسلیان در دستور کار است و امیدواریم از انتهای صیاد تا آزادگان آن را اجرایی کنیم.

او عنوان کرد: همچنین مجوز رینگ شمالی تهران دریافت شده است و امسال ظرفیت های بالایی در خصوص بزرگراه و آزادراه وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد تقی ویسه 0 0

    تقویت و راه اندازی قطار های حومه ای تهران -قزوین و تهران -گرمسار و ایجاد بستری مناسب جهت عبور جمعیت عبوری از تهران غرب به شرق و شرق به غرب رابه سمت ریل محور که یک حمل و نقل امن و با صرفه می‌باشد نیاز به ساخت بعضی از این بزرگراه ها را کم و به محیط زیست کمک و آلودگی تهران کم و تلفات و حوادث جاده هام کاهش می یابد آن شاالله با تفکر درست،تصمیم درست و عملکرد درست منشائ اثرات نیکو برای شهروندان باشیم

  • ناشناس 0 0

    شما زحمت می کشید و همراه آن هزینه، لکن تهران ظرفیت پذیرش جمعیت موجود را ندارد قطعا روز بروز پرجمعیت آن افزوده خواهد شد با یک تصمیم و عزم ملی پروژه سریع السیر ریلی که موجبات توسعه کشور و پیشگیری مهاجرت به کلانشهرها و حتی مهاجرت معکوس را ایجاد خواهد نمود رقم بزنید این تصمیم و اجرای آن نجات بخش کشور بوده و در تاریخ ماندگار خواهد ماند..

  • ناشناس 0 0

    علت عمر کوتاه آسفالت ریزیها و روکش آسفالت معابر و خیابانها و کمربندی چیست چرا بعداز روکش باز دست انداز ، پستی و بلندی و ۰۰۰ درسطح آسفالتها وجوددارد ؟

  • حامد 0 0

    مغازه من داخل طرح برگزار شهید شوشتری بود شهرداری تهران مغازه ام با یک هشتم قیمت با زور تخریب کرد خدا ازتون نگزره که با زور دروغ کار خودتون پیش میبریند اه من و زن بچه من وکاسپ کار دیگه پشتدونه وخدا جای حق نشسته

  • میر شجاع 0 0

    جناب زاکانی اگر قصد فعالیت دارید لطفا نقاط ضعف طرح تفضیلی را که در پهنه های مختلف در یک محله به غلط دیده شده و باعث ایجاد سوع استفاده بعضی و زیان مالکین بومی گردیده بررسی نمایید موارد زیاد است خودم درگیر یک مورد هستم دسترسی به جنابعالی سخت است و زیر مجموعه همه مسیرها را بسته اند مگر تحت شرایط خاص که نگویم بهتر است

  • ناشناس 0 0

    بیچاره وزیر کشوری که رفتی به گردش ازکار برکنار شد

  • ناشناس 0 0

    به جای جاده واتوبان بیاید خطوط مترو تکمیل کنید هم به نفع منافع ملی هم با کمترین هزینه مردم به مقصد مرسند هم الودگی کمتر داره هم امنیت بیشتر هم سوخت کمتر مصرف میکنیم

  • حبیب منتظری 0 0

    جناب شهرداربا سلام خدمت شما عرض کنم ما که کنار اتوبان همت از اشرفی اصفهانی تا میدان صنعت زندگی می کنیم الان سی سال از عمر خونهای ما گذشته وخونه های ما وخودمان فرسوده شدییم چرا شهرداری منطقه ۲ مجوز ساخت به ما نمی ده . منتظر هستید که ما بمیریم . از شما خواهش می کنم که پیگیری بفرمایید.