| کد خبر: 268912 |

لزوم تدوین سیاست جامع حمل و نقل؛ راهکارهای قطب منطقه شدن فرودگاه امام(ره)

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم تدوین سیاست جامع حمل ونقل، گفت: بخش های مختلف حمل ونقل به صورت مجزا عملکرد و برنامه های خود را دارد که باید با تدوین سیاست جامع حمل و نقل هماهنگی و پیوستگی و انسجام بیشتری ایجاد کنیم.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم تدوین سیاست جامع حمل ونقل، گفت: بخش های مختلف حمل ونقل به صورت مجزا عملکرد و برنامه های خود را دارد که باید با تدوین سیاست جامع حمل و نقل هماهنگی و پیوستگی و انسجام بیشتری ایجاد کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «سید کمال هادیانفر» در جریان بازدید از قسمت های مختلف شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار داشت: کارکرد خوب ما می تواند امید و سرمایه اجتماعی را در جامعه افزایش دهد.

وی با بیان اینکه هنر ما ایجاد رضایتمندی در مردم است، تاکید کرد: این مهم باید مهم ترین اولویت حمل ونقل کشور باشد، زیرا کارکرد خوب ما می تواند نظام اسلامی را قوت دهد و مردم با دیدن فعالیت های ما نظام اسلامی را قضاوت می کنند.

لزوم تدوین سیاست جامع حمل و نقل

معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به حمل ونقل چندوجهی و مزایای آن طرح جامع حمل و نقل را از ملزومات این مهم عنوان کرد و گفت: سامانه یکپارچه سفر در راستای هوشمندسازی حوزه حمل و نقل، یکی از اقداماتی است که با سرعت و دقت در این معاونت پیگیری می شود که از مزایای آن دسترسی مردم به شیوه های مختلف سفر در یک سامانه واحد است و می تواند رضایت مردم را در پی داشته باشد.

فرودگاه امام(ره) نیازمند پکیج عملیات روانی در برابر سیاه نمایی است

هادیان فر در ادامه با اشاره به اقدامات بسیار خوب انجام شده در پیشبرد طرح توسعه شهر فرودگاه امام خمینی (ره) از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و مدیران شهر فرودگاهی تشکر و خاطرنشان کرد: قطب شدن شهر فرودگاهی یک موضوع بسیار مهم است که علاوه بر اجرای اقدامات توسعه و زیرساختی که در حال انجام است، نیازمند فعال شدن یک پکیج عملیات روانی در مقابل سیاه نمایی دشمن است.

وی با اشاره به طرح های توسعه ای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، افزود: توسعه زیرساخت ها کار بسیار درستی است که اگر انجام نشود در سال های آینده باید هزینه های چند برابری برای آن انجام شود.

این مقام مسوول تاکید کرد: به موازات طرح های توسعه ای باید نسبت به دعوت از روسای شرکت های هواپیمایی و افراد تاثیرگذار در صنعت حمل و نقل بین المللی اقدام کنیم و ظرفیت های قانونی موجود در این حوزه به ایشان ارائه شود، زیرا اغنا کردن و معرفی فرصت های موجود بسیار مهم است.

تشریح راهکارهای جلب اعتماد پروازهای بین المللی برای عبور از آسمان ایران

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پروازهای عبوری از آسمان کشورهای همسایه، اغناسازی، حذف فرایندهای اضافی، حذف کاغذبازی و برگزاری جلسات مشترک را از راهکارهای ایجاد اعتماد برای استفاده پروازهای بین المللی از فضای کشور و ارائه خدمات تکنیکال و سوخت و غیره به پروازها را از جمله ملزومات قطب منطقه ای شدن عنوان کرد.

هادیان فر، پیشرفت در حوزه شهر لجستیک و ظرفیت های موجود در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را بسیار ضروری و نیازمند نگاه ملی دانست و بر لزوم سیاست مشترک و برنامه پیوسته در این زمینه تاکید کرد.

حمایت وزارت راه و شهرسازی از تسریع عملیات اجرایی فاز ۲ فرودگاه امام خمینی (ره)

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در پایان با تشکر از اقدامات انجام شده در شهر فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: کمک می کنیم مرحله دوم زودتر از برنامه انجام و بتواند در راستای تکریم مردم و ارائه خدمت مناسب و افزایش سرمایه اجتماعی به کار گرفته شود تا موجبات تغییر در نگاه مسافر خارجی را فراهم آورد، زیرا مسافر خارجی با دیدن فرودگاه در بدو ورود کشور ما را قضاوت می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.