| کد خبر: 265716 |

امضا تفاهمنامه همکاری کاهش آسیب‌ های جاده‌ ای در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

سرپرست روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، جزئیات برنامه های این سازمان در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته را تشریح کرد و گفت: تفاهمنامه همکاری جهت کاهش آسیب های جاده ای در نمایشگاه امسال میان دستگاه های ذی ربط منعقد می شود.

تین نیوز

سرپرست روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، جزئیات برنامه های این سازمان در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته را تشریح کرد و گفت: تفاهمنامه همکاری جهت کاهش آسیب های جاده ای در نمایشگاه امسال میان دستگاه های ذی ربط منعقد می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بهزاد راجی  به تشریح برنامه ها و اقدامات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسه پرداخت و گفت: تفاهمنامه همکاری جهت کاهش آسیب های جاده ای با همکاری وزارت راه و شهرسازی، پلیس راهور و معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منعقد می شود. 

وی افزود: در طول ایام برگزاری هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته آیین افتتاحیه نخستین رویداد فناورانه راه هوشمند(smart road) و نمایشگاه مجازی طرح های فناورانه برگزار می شود. همچنین تالار هوشمندسازی به منظور ارائه آخرین دستاوردهای سامانه های هوشمند مدیریت زیرساخت حمل و نقل جاده ای برپا می شود.

سرپرست روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین به بهره برداری از ۳ محصول «شبیه ساز آموزش رانندگی حرفه ای اتوبوس بین شهری»، «پیاده سازی آموزش های حرفه ای پرسنل راهداری در واقعیت مجازی با همکاری دانشگاه شهید بهشتی» و «پایش پهپادی زیرساخت های جاده ای با همکاری ستاد فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری» اشاره کرد.

راجی در ادامه بیان کرد: در نمایشگاه امسال، برگزاری دوره آموزشی رالی خانوادگی رانندگان حرفه ای حمل و نقل کالا و دوره آموزشی حمل کالای فساد پذیر نیز در برنامه قرار دارد و مقرر شده تا محتوای تخصصی ۱۸ تیم فناور با همکاری معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ارائه شود.

سرپرست روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به برپایی میز خدمت نیز گفت: مقرر شده است تا معاونت های زیر مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای پاسخگویی به سوالات مراجعه کنندگان در نمایشگاه حضور یابند.

راجی در پایان بیان کرد: در اختتامیه نیز با اهدای لوح به برندگان و فناوران برتر شرکت های دانش بنیان برگزیده رویداد راه هوشمند تقدیر به عمل می آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.