| کد خبر: 259678 |

استفاده از ظرفیت های دانش بنیان صنعت ساختمان

وزیر راه و شهرسازی گفت: ظرفیت‌ های دانش‌ بنیان در مدل‌ های صنعتی و ساخت مسکن را با استفاده از اصلاح و تدوین قوانین و مقررات و تسهیل‌ گری در دولت سیزدهم پیگیری می‌ کنیم.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: ظرفیت های دانش بنیان در مدل های صنعتی و ساخت مسکن را با استفاده از اصلاح و تدوین قوانین و مقررات و تسهیل گری در دولت سیزدهم پیگیری می کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهرداد بذرپاش امروز اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان برای ساخت واحدهای مسکونی، رویکرد جدید این وزارتخانه در صنعت ساختمان سازی است.

وی که در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان سخن می گفت، افزود: مدل های آزمایشگاهی از سوی شرکت های دانش بنیان ساخته شده است اما در حال صنعت سازی با استفاده از ظرفیت های دانش بنیان هستیم که این امر به ارتقای کیفیت ساختمان سازی کمک می کند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بیش از ۳۴ هزار هکتار زمین برای ساختمان سازی آماده شده است، گفت: این مقدار زمین غیر از زمین هایی است که در محدوده شهرها و شهرک های جدید قرار دارد و قرار است ظرفیت شهرهای جدید نیز به آن اضافه شود. این ظرفیت زمین از تغییر کاربری تا الحاق زمین است؛ ضمن اینکه ساخت و ساز در این دولت شدت گرفته است.

بذرپاش از بازارسازی برای صنعت ساختمان گفت: هدفگذاری دولت در این زمینه در حوزه بافت فرسوده ای است و در این زمینه مشوق ها و سیاست های حمایتی را صادر می کنیم ضمن اینکه ساخت شهرک های جدید و شهرهای جدید در واقع بازارهای جدید برای ساخت و ساز است.

وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: همچنین ساخت نهضت ملی مسکن در کشور همچون یک کارگاه بزرگ ساختمان سازی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.