| کد خبر: 258832 |

استاندار آذربایجان غربی برای تقویت روابط با ترکیه از بذرپاش حکم انتصاب گرفت

وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه در حکمی استاندار آذربایجان غربی را به عنوان جانشین خود برای تقویت همکاری متقابل با کشور ترکیه منصوب کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه در حکمی استاندار آذربایجان غربی را به عنوان جانشین خود برای تقویت همکاری متقابل با کشور ترکیه منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه با حکمی، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی را به عنوان جانشین خود در کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه منصوب کرد.

در متن مکاتبه وزیر راه و شهرسازی با استاندار آذربایجان غربی آمده است: نظر به ضرورت تقویت همکاری متقابل با کشور ترکیه و اهمیت توسعه روابط اقتصادی و رفع موانع پیش روی فعالان اقتصادی دو کشور و ارتقای تجارت دو جانبه، جنابعالی به عنوان جانشین اینجانب در کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه منصوب می شوید.

رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه، بهره گیری از تمامی ظرفیت های تجاری و اقتصادی جهت افزایش سهم ترانزیت و دستیابی به اهداف و تقویت روابط دو کشور ضمن همکاری با سازمان ها، موسسات و نهادهای بخش خصوصی را از اولویت های کاری معتمدیان در سمت جدید، عنوان کرد.

گفتنی است، آذربایجان غربی یکی از استان های هم مرز با کشور ترکیه است که سه پایانه و گذرگاه مرکزی مهم بازرگان، رازی و سرو در این استان قرار دارد. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.