| کد خبر: 258159 |

◄ اتوبان اصفهان شیراز و نقش مهم نظامی ها در افتتاح این آزادراه

یکی از تامین کنندگان مهم منابع مالی لازم برای احداث اتوبان اصفهان شیراز وزارت دفاع است و سخنان اخیر معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی وزارت دفاع نشان می دهد نظامی ها سهم خود از سرمایه مورد نظر را به این پروژه تزریق کرده است.

تین نیوز

یکی از تامین کنندگان مهم منابع مالی لازم برای احداث اتوبان اصفهان شیراز وزارت دفاع است و سخنان اخیر معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی وزارت دفاع نشان می دهد نظامی ها سهم خود از سرمایه مورد نظر را به این پروژه تزریق کرده است.

اتوبان شیراز اصفهان تا پایان تابستان امسال به بهره برداری می رسد و تمام مجموعه های دست اندرکار این پروژه در تکاپو و فعالیت هستند تا این آزادراه هر چه زودتر آماده بهره برداری شود.

خبر فوری روز را بخوانید؛

اتوبان اصفهان شیراز ؛ 45 روز تا افتتاح اتوبان کم نظیر گردشگری

مسئولان و نمایندگان شیراز با جدیت پیگیر افتتاح این آزادراه هستند و تاکید دارند ضرورتی برای تعلل در افتتاح این اتوبان با توجه به پیشرفت قابل توجه قطعات 1 تا 6 وجود ندارد. تنها مانعی که اکنون مانع زیر بار ترافیکی رفتن این اتوبان می شود تکمیل نشدن برخی قطعات و تجهیز نشدن بخش هایی از این آزادراه به علائم و تجهیزات ایمنی و ترافیکی است.

سهم 40 درصدی نظامی ها در تامین سرمایه اتوبان اصفهان شیراز

نگاهی به سرمایه گذاران این پروژه نشان می دهد ترکیب متنوعی از سرمایه گذاران، تامین مالی این پروژه را به عهده گرفته اند که در میان آنها نام وزارت دفاع نیز جلب توجه می کند.

بر اساس گفته های مسئولان وزارت دفاع سهم این وزارتخانه در سرمایه گذاری اتوبان اصفهان شیراز بالغ بر 40 درصد است.

برای دریافت سریعتر اخبار مهم حمل و نقل و سایر حوزه ها  اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

سردار طلایی نیک اخیرا در بازدید از این پروژه از خوش قولی این ارگان نظامی در تامین سرمایه اتوبان مذکور سخن گفته و بیان کرده است که وزارت دفاع تاکنون عمده سهم 40 درصدی خود را تامین کرده و امیداریم با همکاری وزارت راه و شهرسازی این ۶ قطعه تابستان امسال به بهره برداری اولیه و مناسب برسد.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی قطعه 7 این اتوبان گفته است این قطعه نیز شامل فاز دوم بهره برداری خواهد بود و در فاز سوم هم اگر مصوبه هیات وزیران ابلاغ شود وزارت دفاع آنجا نیز ۳۰ درصد سهم مشارکت خواهد داشت.

افتتاح اولیه قبل از پایان تابستان، تکمیل در نیمه دوم سال

سردار طلایی نیک این نکته را هم مورد تاکید قرار داده است که سرمایه گذاران و شرکت های حاضر در این پروژه تمام تلاش خود را بر این متمرکز کرده اند که اتوبان مذکور تا قبل از پایان تابستان سالجاری بهره برداری اولیه شود.

البته به گفته این مقام مسئول نظامی اقدامات تکمیلی از جمله تکمیل مجتمع های بین راهی و خدمات رفاهی و همچنین بازسازی مسیرهای متصل به آزادراه و جاده ای فرعی بعد از افتتاح اولیه در نیمه دوم سال انجام می شود.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • H 0 1

    بالاخره اتوبان درست هست یا آزاد راه. کدومش؟؟؟ در ثانی با افتتاح ناقص این ازاد راه مشکلات عدیده برای مردم ایجاد خواهد شد. حداقل پانزده کیلومتر این آزاد راه هیچ کاری صورت نگرفته و پل بزرگی که باید از روی بزرگراه شیراز سپیدان احداث شود حتی کلنگ نمایشی اون هم زده نشده. این ازاد راه حداقل دوسال دیگر کار دارد.

    • وحید 0 0

      اتوبان و آزادراه جفتش یکیه

  • Kian 1 0

    افتتاح نمایشی و چند مرحله ای و چند فازی یعنی فریب و بچه فرض کردن مردم ، مانند پروژه هایی که سالهای قبل افتتاح شدند و دوباره برای نمایشی کردن کارهای خود مجددا و مکرراً افتتاح می‌شوند!!!

  • ناشناس 0 0

    افتتاح نمایشی و چند مرحله ای و چند فازی یعنی فریب و بچه فرض کردن مردم ، مانند پروژه هایی که سالهای قبل افتتاح شدند و دوباره برای نمایشی کردن کارهای خود مجددا و مکرراً افتتاح می‌شوند!!!

  • محمد 0 0

    زنده باد جمهوری اسلامی ایران

  • سارا 0 0

    این اتوبان هرکاری می کنن تکمیل نمی شه که از بس طولش زیاده ۳۵۰کیلومتره دقیقا طولش ۲۰برابر بقیه اتوبان ها بوده که تو ایران ساخته شده و کاش کامل بشه

  • فروغی زمان 0 0

    بادرودبه ملت رنجدیده ایران
    ساخت آزادراه سختر از ساخت خیابانست وبایست به کیفیت آن توجه بیشتر شود.موج داربودن،ترک برداشتن،نشست وشیب وپیچ غیراستانداردازنکات قابل توجه است که متاسفانه درآزادراه های کشور وجوددارد. ❗️
    باسپاس ازشما

  • حیدر 1 0

    لطفاً هرچه زودتر همین مقدار که آماده است را افتتاح کنید چون فقط با راه اندازی همین ۶ قطعه است که مجبور می شوند قطعه‌ی ۷ و ۸ را هم سریعتر تکمیل کنند!
    تشکر و خسته نباشید انشاالله!

  • علی 1 1

    توایران هرچی راه ساخته باشه خوبه به نوعی همه استفاده میکنن یکی از عوامل رشد هرکشوری مقدارراههای اون کشوره باتشکر از کلیه کسانی که در این امرمهم همکاری میکنند...

  • محمد 0 0

    ضمن تشکر از وزارت راه سالهاست چشم انتظاریم این اتوبان باز شود این همه تعلل برای چیست به افراد وپیمارانکاران کارشکن وتنبل دیگر کار ندهید و برعکس به پیمانکاران خوش قول بیشتر کار بدهید