| کد خبر: 37872 |

قدیمی‌ترین ترمینال فرودگاهی مهرآباد متحول می‌شود

تین نیوز |  به‌منظور توزیع مناسب پروازها در ترمینال‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و استفاده بهینه از ظرفیت موجود، عملیات بهسازی در ترمینال یك این فرودگاه آغاز شد.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، عملیات بهسازی ترمینال یك به دنبال انتقال پروازهای حج به فرودگاه امام(ره) در زیربنایی به مساحت 22 هزار مترمربع اجرا و برای انتقال بخشی از پروازهای داخلی آماده می‌شود.

علی رستمی مدیركل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اعلام این خبر گفت: این فرودگاه ركورد دار بیشترین پرواز و بیشترین تعداد مسافر است و از این‌رو ضرورت ایجاب می‌كند از ظرفیت‌های موجود جهت خدمات بهتر به مسافران استفاده شود.

وی با تاكید بر لزوم استفاده بهینه از بزرگترین و قدیمی‌ترین ترمینال فرودگاهی گفت: سال‌های طولانی است كه ترمینال ورودی یك مهرآباد مورد استفاده قرار نمی‌گیرد اما با توجه به روند افزایش مسافران فرودگاه مهرآباد و تراكم به‌وجود آمده در ترمینال‌های 4 و6 این فرودگاه، انتقال بخشی از پروازها به ترمینال یك الزامی است.

رستمی با بیان اینكه بازسازی اصولی ترمینال یك در سال‌های آینده در دستور كار خواهد بود، اظهار داشت: برای بهره‌‌مندی درست از وضعیت موجود نیاز به بازسازی موقت این ترمینال با براورد مبلغ 60 میلیارد ریال است.

مدیركل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: تكریم مسافران، تسهیل در گردش كار مسافری و ارائه خدمات مطلوب فرودگاهی و افزایش رضایتمندی در استفاده حداقلی امكانات در سرلوحه اقدامات مدیریتی این فرودگاه است .

رستمی خاطرنشان كرد: صرفه‌جویی و تغییر در گردش كار فضای سالن، استفاده از ظرفیت كامل فضای ترمینال و حذف فضاهای غیر ضروری و غیر مرتبط، جمع‌آوری سیستم‌های فرسوده و ناكارآمد گرمایشی و سرمایشی و جایگزین كردن سیستم جدید از عمده دلایل بازسازی و بهسازی سالن ترمینال یك است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.